Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@09:29:26 GMT

ضعف‌های اساسی استقلال مقابل العین که کار دستش نداد!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۶۴۵۳

ضعف‌های اساسی استقلال مقابل العین که کار دستش نداد!

پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم با این که مقابل العین به پیروزی رسید اما ضعف‌های مهمی در بازی با حریف اماراتی از خود نشان داد.

سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی آبی پوشان مقابل العین اظهار کرد: استقلال پس از این که در نیمه اول گل خورد از شروع مجدد و ضعف دفاعی العین استفاده کرد و به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل دوم هم پاتوسی پاس به عقب خوبی داد که تبریزی به گل تبدیل کرد. استقلال در نیمه دوم از نظر قوای بدنی ضعف داشت و سازمان دفاعی و نظم تاکتیکی نداشت. همچنین بازیکنان در نبردهای تن به تن برتری نداشتند و پاس‌های پر اشتباهی به یکدیگر می‌دادند. نکته منفی دیگر در بازی استقلال هم عدم بازیخوانی تیم حریف بود.

او افزود: العین در نیمه دوم وسط زمین را اختیار داشت و از چپ و راست حملات زیادی روی دروازه استقلال ایجاد کرد از طرفی استقلال دفاع پوششی خوبی انجام نداد و باعث شد روی دروازه حسینی خطر ایجاد شود. استقلال نظم تیمی و دفاعی نداشت. ما اصلاً شوت‌زن در استقلال نداریم، البته در فوتبال ما این موضوع کم دیده می‌شود. شوت‌های از راه‌های دور است که می‌تواند زمانی که بازی گره خورده، تعیین کننده باشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره پنالتی از دست رفته این تیم بیان کرد: ما پنالتی‌زن خوبی نداریم و فکر می‌کنم شرایط روحی و روانی بدی برای پنالتی‌زن‌های استقلال به خاطر از دست رفتن پنالتی‌های قبلی ایجاد شده است.

مراغه‌چیان در ادامه درباره فرهاد مجیدی گفت: فرهاد مجیدی جوان باشخصیت و خوبی است اما به هر حال تیم استقلال تیم بزرگی است و نباید به این زودی‌ها سرمربی‌گری این تیم را قبول می‌کرد. البته خودش این نکات را قبلاً گفته و خوشحالم که این چیزها را خودش متوجه می‌شود ولی نمی‌دانم چرا این مسئولیت را قبول کرد. در پرسپولیس می‌بینیم که کریم باقری چند سال دستیار برانکو است و ادعایی هم ندارد. مجیدی نباید سرمربی‌گری استقلال را در این شرایط قبول می‌کرد.

او با انتقاد از وضعیت چند سال اخیر استقلال تصریح کرد: نمی‌دانم چرا یک مقدار استقلال را کوچک می‌کنند. پرسپولیس چهارسال است که بهترین مربی را آورده و قهرمان شدند. به نظرم اگر شفر می‌ماند، می‌توانستیم اول یا دوم شویم. مگر در این پنج بازی چه اتفاقی رخ می‌داد که او را برکنار کردند؟ باید به او اجازه ادامه کار می‌دادند و پس از پایان لیگ تصمیم می‌گرفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: العین امارات تيم فوتبال استقلال تهران فرهاد مجيدي ليگ قهرمانان آسيا وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره کالا‌های اساسی تا ۶ ماه در استان همدان

 علیرضا قاسمی‌فرزاد در اجلاس ماهانه اتاق اصناف همدان، گفت: اتحاد و همدلی بین بازار و دولت در استان همدان مشهود است و نشانه این همبستگی برگزاری انتخاباتی سالم بود.

او با بیان اینکه کالا‌های اساسی در استان تا شش ماه ذخیره شده و اقلام به اندازه کافی وجود دارد، گفت: بازار برای حفظ ثبات و کنترل قیمت‌ها به انسجام، وحدت و کمک اصناف نیاز دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان با ظرفیت‌های بالایی که دارد باید تبدیل به نقطه استراتژیک در غرب کشور باشد گفت: نقش بازار در حل مشکلات اقتصادی جامعه غیر قابل انکار است بنا‌براین انتظار داریم هم ازنظر کیفیت کالا و هم ازنظر قیمت کسبه تخفیف‌هایی بدهند تا مردم در شب عید و ماه رمضان بتوانند از خدمات اصناف و اتحادیه‌ها استفاده کنند.

قاسمی فرزاد گفت: اصناف نقش اساسی در کمک به توسعه استان دارند و همراهی خوبی در این زمینه داشته اند.

او در ادامه بابیان اینکه امور مالیاتی استان همدان باید بیشترین کمک و همراهی را با اصناف داشته باشد، گفت: تنظیم بازار زمانی ممکن می‌شود که متولیان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط به بازار بروند و درد دل‌ها را بشنوند و کار نظارتی خود را به خوبی انجام دهند.

استاندار همدان گفت: با بیان اینکه امروز انقلاب ما به بازاریان و اصناف افتخار می‌کند، عنوان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی دشمن باید با اقتدار و عزت ایستاد و فرماندهی اقتصادی این جنگ چیزی جز ایجاد وحدت و انسجام ملی نیست.

قاسمی‌فرزاد گفت: از زحمات متولیان تشکر می‌کنم، اما انتظار دارم نظارت‌ها بیشتر و با کیفیت‌تر باشد.

او با بیان اینکه اصناف و بازاریان همدان افرادی متدین هستند و این خطه از نظر بازار و کسبه هیچ مشکلی ندارد، تاکید کرد: باید بازاریان جوان توسط مسن تر‌ها مورد آموزش قرار‌گیرند و دانش و تجربه پیشکسوتان به نسل جدید منتقل شود.

این مقام مسئول گفت: بی شک در دولت سیزدهم تمهیداتی خوبی برای تامین مواد اولیه کارخانه‌ها و صنایع کشور اندیشیده شده است، اما مردم، کسبه و بازاریان در مدیریت شرایط کنونی باید همراهی و مشارکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بارسلونا، بدترین طلسم دوران حرفه‌ای آنتوان گریزمان / عکس
  • فرشاد فرجی: رقابت با استقلال؟ سپاهان و تراکتور هم تیم‌های خوبی هستند
  • سیدجلال حسینی: استقلال با بسته بازی کردن شرایط را سخت کرده بود
  • رقابت قهرمانی فقط بین پرسپولیس و استقلال نیست
  • حسینی: همین که موقعیتی به نساجی ندادیم اتفاق خوبی است
  • واکنش فرشاد فرجی به رقابت پرسپولیس و استقلال در صدر جدول
  • واکنش سید جلال حسینی به برد پرسپولیس مقابل پیکان
  • ترکیب استقلال در آخرین بازی سال
  • توماس توخل: امیدوارم مصدومیت هری کین جدی نباشد؛ موسیالا باید فرم خوبش را حفظ کند
  • ذخیره کالا‌های اساسی تا ۶ ماه در استان همدان