Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس می‌کوید از پیروزی تیمش برابر السد لذت برده است. آفتاب‌‌نیوز : برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در نشست خبری بعد از بازی با السد اظهار کرد: قبل از هر چیز به ژاوی بابت یک دوران ورزشی عالی که با بازی‌های قشنگش برای همه ما فوتبالی‌ها شادی به ارمغان آورد، تبریک می‌گویم. از اینکه ۱۵ سال متوالی بهترین هافبک دنیا بود لذت بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرزوی موفقیت و خوش شانس در شغل جدیدش یعنی مربی‌گری داریم. خیلی خوشحالم که او دانش خودش را در اختیار فوتبال می گذارد. برای همکارم یعنی مربی سابق السد آرزوی موفقیت داریم. در ۳ سال اخیر رقبای خوبی برای هم بودیم. برای من جای خوشحالی داشت که رقیب او بودم و با السد بازی می‌کردیم. برای این تیم در دور بعدی لیگ قهرمانان هم آرزوی موفقیت دارم. امروز از برد تیمم لذت بردم. همچنین نیمه نهایی جام حذفی در انتظار ما است.
او ادامه داد: ما در مسابقه‌ای که از نظر نتیجه اهمیت نداشت، شخصیت خوبی را نشان دادیم. می‌خواستیم نشان دهیم با قاطعیت قهرمان ایران شدیم. هر بازی برای ما مهم است. فقط متاسف هستم هواداران زیادی به ورزشگاه نیامدند تا با هم از این بازی لذت ببریم. از نحوه بازی تیمم راضی هستم. در هنگام گرم کردن قبل از بازی حسینی نتوانست تمرین را ادامه بدهد. به بازیکنانم به خاطر بازی و برد تبریک می‌گویم. این یک مقدمه بسیار قشنگ برای دیدار نیمه نهایی جام حذفی بود.
سرمربی پرسپولیس افزود: نشان دادیم لیاقت صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا را داشتیم. باز هم از بازیکنانم به خاطر تلاش هایشان در چند فصل گذشته تشکر می کنم. امیدوار هستم که در نهایت در جام حذفی هم شادی را تکمیل کنیم.
برانکو در مورد صعود نکردن تیمش هم بیان کرد: ما لیاقت صعود را داشتیم. نمی خواهم خودم را توجیه کنم. واقعیت این است که داوران ناعادلانه داوری کردند. در هیچ مسابقه‌ای از حریفان چیزی کم نداشتیم. پرسپولیس همیشه مدعی خواهد بود. این وظایف ما نسبت به باشگاه و هواداران است. این قانون ما است.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت درخشش برای ستاره جوان با محرومیت سروش

به گزارش "ورزش سه"، آخرین خرید زمستانی پرسپولیس محمد خدابنده‌لو بود. پرسپولیس با پرداخت رضایت‌نامه به مس رفسنجان این بازیکن جوان را به خدمت گرفت تا جای خالی میلاد سرلک را در خط هافبک پر کند.

خدابنده‌لو به جز بازی جام حذفی برابر نفت و گاز گچساران در سایر بازی‌ها به عنوان یار تعویضی وارد زمین مسابقه شده بود.

حالا محرومیت سروش رفیعی در دیدار برابر پیکان موجب شد خدابنده‌لو در ترکیب ثابت قرار بگیرد و فرصت درخشش با شماره ۲۷ پرسپولیس را داشته باشد.

او با توجه به توانمندی‌های فنی‌اش می‌تواند در نقش یک بازی‌ساز در خط هافبک عمل کند و کمک کند تا وینگرهای پرسپولیس بیشتر به عمق بزنند.

دیگر خبرها

  • ژاوی: اکنون زمان رؤیاپردازی است/ لواندوفسکی عالی بود
  • عصبانیت ژاوی: چرا گفتی اخراجم کند! (عکس)
  • خدابنده‌لو: امیدوارم یک پای فینال جام حذفی باشیم
  • الان می‌فهمم پرسپولیس یک تیم بزرگ است
  • تازه می فهمم در چه تیمی بازی می کنم
  • خدابنده‌لو: الان می‌فهمم پرسپولیس یک تیم بزرگ است
  • فرصت درخشش برای ستاره جوان با محرومیت سروش
  • صعود سیتیزن‌ها به نیمه نهایی با درخشش هافبک پرتغالی
  • خویچا کواراتسخلیا: در یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا حضور دارم؛ مارادونا خدای ناپولی است
  • ژاوی: بیشتر از پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان برده‌ایم اما آنها شانس اصلی صعود هستند