Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: تمام سعی ما این است تاریخ مسابقه ظرف 5 روز آینده مشخص شود، همچنین به دنبال پرداخت هزینه‌ها ما از سوی AFC هستیم.

سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن با بیان این‌که پیام شیتارو به عنوان نامه رسمی AFC تلقی می‌شود و بازی قطعا کنسل است، گفت: تعجب ما این است که تیم النصر از ریاض حرکت نکرده و اگر زمان اعلام این خبر به هر دو تیم یکسان بوده چرا تیم النصر حرکت نکرده است، در حالی که ساعت پرواز آن‌ها 14 بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که آقایان می‌گویند به فدراسیون فوتبال ایران رسما اعلام کرده هستند، بیان داشت: امروز اتفاقی افتاده است و حس می‌کنم این کار از سوی فدراسیون فوتبال عراق و عربستان بوده است و متاسفانه اطلاع‌رسانی کامل به تیم ذوب‌آهن نشد. عربستانی‌ها قبل از ما مطلع شده‌اند و می‌گویند  امنیت حاکم نیست اما امشب تمرین تیم را برگزار می‌کنیم تا مشخص شود مشکل امنیتی وجود ندارد.

چگونه در طی یک هفته تغییر موضع ایجاد شده و پیشنهاد ما را برای برگزاری بازی در دبی نپذیرفتند

مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: هفته گذشته بعد از بازگشت از عراق نامه زدیم که کربلا شرایط برگزاری بازی ذوب‌آهن و النصر را ندارد اما AFC اعلام کرد که شرکت طرف‌ قرار‌داد با آن‌ها مخالفت کرده است؛ چگونه در طی یک هفته تغییر موضع ایجاد شده و پیشنهاد ما را برای برگزاری بازی در دبی نپذیرفتند.

ی در پایان گفت: مسابقه لغو شده است و تمام سعی ما این است تاریخ مسابقه ظرف 5 روز آینده مشخص شود، همچنین به دنبال پرداخت هزینه‌ها ما از سوی AFC هستیم؛ باید دقت نظر بیشتری داشته باشیم./ سایت باشگاه ذوب آهن

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن بافت فرسوده تمام شهر‌های گلستان تا خرداد سال آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان امروز در آخرین جلسه شورای مسکن استان در سال ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت : از مجموع ۳۵ شهر استان هفت شهر هنوز بافت فرسوده آنها مشخص نشده و حداکثر تا پایان خرداد سال آینده باید تکلیف شهر‌های باقی مانده نیز مشخص شود.

مهیایی افزود: برای نوسازی و توسعه مسکن روستایی نیز با بنیاد مسکن استان در حال توافق هستیم تا با الحاق محدوده به بافت روستا‌ها در شمال استان حدود ۳ هزار واحد به ظرفیت ساخت مسکن در استان افزوده شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تاریخ عرضه سهام استقلال مشخص شد
  • عکس‌| تاریخ واگذاری پرسپولیس مشخص شد
  • بانک ملی مالک جدید پرسپولیس نیست! | تاریخ واگذاری باشگاه پرسپولیس مشخص شد
  • تکذیب شد ؛ بانک ملی مالک جدید پرسپولیس نیست! | تاریخ واگذاری باشگاه پرسپولیس مشخص شد
  • تاریخ واگذاری باشگاه پرسپولیس مشخص شد
  • مشخص شدن بافت فرسوده تمام شهر‌های گلستان تا خرداد سال آینده
  • خلاصه بازی النصر ۱ - ۰ الاهلی
  • این ستاره لبخند جادویی‌اش را گم کرده!
  • خروج النصر از بحران با گلزنی رونالدو
  • کریستیانو رونالدو النصر را از بحران خارج کرد