Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@20:30:12 GMT

فریرا: پرسپولیس صاحب یک دروازه‌بان فوق العاده است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۶۴۶۴

سرمربی السد از بیرانوند تمجید کرد و گفت که او یک دروازه‌بان فوق العاده است. آفتاب‌‌نیوز : اسوالدو فریرا، سرمربی تیم فوتبال السد در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر پرسپولیس با انتقاد از مکان برگزاری نشست خبری، اظهار کرد: پیش از هر چیز برد را به پرسپولیس تبریک می‌گویم. به بازیکنان خودم هم به خاطر عملکردشان با اینکه روزه بودند تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی یک بازی را می‌بازید، توضیح دادنش سخت است. ما از ابتدا تا انتها فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. پرسپولیس صاحب یک دروازه بان فوق العاده است. سال قبل را یادتان هست که او با یک واکنش عالی پرسپولیس را به فینال برد. آن ها در این بازی از فرصت‌های خود استفاده می کردند. این فصل برای السد خیلی سخت بود. ما ۳ روز پیش بازی کردیم و فرصتی باری آماده سازی برای این بازی نداشتیم. من امیدوارم در گروه اول شویم.
او افزود: ما در تمام طول مرحله مقدماتی، بازی های خوبی انجام دادیم. گل اول بازی روی یک ضربه عالی از ترابی به ثمر رسید. من از شکست خوشحال نیستم اما از عملکرد بازیکنانم در این فصل راضی هستم.
او خطاب به یک خبرنگار قطری گفت: من خوشحال نیستم چون بازی را باختیم. اما عصبانی نیستم چون عملکرد خوبی داشتیم. این دو احساس متفاوت است. فرصت گلزنی داشتیم. ناراحتم اما عصبانی نیستم. اگر باری بدی انجام بدهیم و ببازیم هم نارحت می شوم و هم عصبانی.
فریرا در مورد ژاوی هم اظهار کرد: او یکی از بهترین بازیکنان دنیا هم در سطح باشگاهی و هم در سطح ملی است. مهم تر از عناوینی که به دست آورده است، شخصیت او است. او الگوی خوبی برای بازیکنان جوان است. او از سال آینده به عنوان مربی مشغول به کار می شود و من امیدوارم او مانند دوران بازیگری‌اش در مربی گری هم موفق باشد.
سرمربی السد درباره هوادران السد هم بیان کرد: از آن‌ها تشکر می کنم. امیدوارم در آینده تماشاگران به ورزشگاه بیایند و آنجا را پر بکنند. زمانی که من به السد آمدم ورزشگاه خالی بودم اما در روزهای پایانی حضور من در تیم السد، هوادارانی را می دیدیم که به  ورزشگاه می آمدند. امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد.
فریرا در مورد مصاف های تیمش با پرسپولیس هم، گفت: این فوتبال است. ما ۱۰ امتیاز داریم ولی آن ها الان شانسی برای صعود ندارند. سال قبل آن ها ما را بردند و به فینال صعود کردند. من بازی های این فصل را ندیدیم و نمی توانم در مورد صعود نکردنشان توضیح بدهم. پرسپولیس شایستگی‌اش بیشتر از این است. من به تیم پرسپولیس بابت قهرمانی در لیگ ایران تبریک می گویم.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: استقلال ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ مهدی پاشازاده، درباره برتری ۳ بر ۲ تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: استقلال ۸۰ دقیقه بازی خوبی انجام داد و فقط ۱۰ دقیقه بازی را از دست داد. برخی مواقع اینطور است که وقتی تعویض می‌کنید به یکباره نظم تیمی تغییر می‌کند. همانطور که وقتی تیم عقب باشد با تعویض می‌توانید به گل برسید، این بار شرایط متفاوت شد و نظم تیمی به‌هم ریخت. متأسفانه شرایط تعویضی‌ها خوب از آب در نیامد که این مسئله دست کادر فنی نیست. وقتی بازیکن خسته است، کادر فنی او را تعویض می‌کند. اینها چیزی نیست که بگوییم اشکال است و در فوتبال اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید:
یک استقلالی به نساجی پیوست

وی در ادامه افزود: برای اولین بار بود که چنین شرایطی برای استقلال در طول فصل اتفاق می‌افتاد و دیگر نباید روی آن پافشاری کرد. البته که بازیکنان باید درس بگیرند و در بازی‌های حساس پیش رو اجازه ندهند تکرار شود. استقلال ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد و بهتر است نیمه خالی لیوان را نبینیم. حریف هم تیم خوبی بود و توانست فشار بیاورد و دو گل بزند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد تقابل آبی‌پوشان با تراکتور تبریز و پرسپولیس با سپاهان در هفته آینده گفت: خیلی خوش‌بین نیستم معادله قهرمانی در این هفته حل شود، چون هنوز چند هفته دیگر باقی مانده است و هر دو بازی پیش رو حساس هستند. تراکتور و سپاهان وضعیت خوبی ندارند و می‌توانند خطرناک باشند. آنها می‌خواهند از بحران خارج شوند و استقلال و پرسپولیس کار سختی دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227893 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • حاشیه کار دست بیرانوند داد | این دروازه بان جایگزین خوبی برای اوست
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند
  • پاشازاده: استقلال ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد