Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ژسوالدو فریرا سرمربی تیم فوتبال السد قطر پس از شکست مقابل تیم پرسپولیس بیان کرد: تیم پرسپولیس شایسته‌ی بهترین‌ها است و با ۶ امتیاز شانس صعود ندارد حتما یک اتفاقی برای این تیم افتاده است که نتوانسته به مرحه‌ی بعدی صعود کند. متاسفانه بازی‌ها را ندیدم و نمی‌توانم اظهار نظر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تیم پرسپولیس به خاطر قهرمانی در لیگشان تبریک می‌گویم.

او افزود: به خاطر پیروزی به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم و در مرحله‌ی بعد به بازیکنان تیم خودم تبریک می‌گویم که با وجود مشکلات و روزه بودن عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. وقتی یک مسابقه را با باخت پشت سر می‌گذاری توضیح دادن درباره آن سخت است. از ابتدا تا انتهای بازی فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که متاسفانه از آن‌ها استفاده نکردیم. پرسپولیس دارای یک دروازه‌بان فوق العاده است. حتما نیمه نهایی سال گذشته را به یاد دارید که بیرانوند با یک واکنش فوق العاده تیمش را به فینال فرستاد و ما از ادامه مسابقات حذف شدیم.

او در ادامه عنوان کرد: دقایقی از بازی تیم پرسپولیس و دقایقی دیگر ما سوار بازی بودیم، اما تیم پرسپولیس از فرصت هایش استفاده کرد و گل را به ثمر رساند. برای تیم السد فصل بسیار دشوار و پر فشاری بود و ما سه روز پیش بازی داشتیم و هیچ فرصتی برای آماده سازی برای این مسابقه نداشتیم. همچنین ماه مبارک رمضان نیز بر روی عملکرد بازیکنان نیز تاثیر داشته است.

سرمربی تیم السد اظهار کرد: با توجه به اینکه بازی دیگر این گروه انجام نشده است همچنان مشخص نیست که السد به عنوان تیم صدر نشین یا تیم دوم به مرحله‌ی بعد صعود خواهد کرد، اما امیدوارم که به عنوان تیم اول صعود کنیم.

او گفت: گل اول تیم پرسپولیس از ضربه‌ی استثنایی ترابی بود که هیچ شانسی برای دروازه‌بان ما باقی نگذاشت. گل دوم نیز به خاطر یک اشتباه بزرگ بود و در کل از عملکرد تیم در طول فصل راضی بودم. ناراحت هستم از شکست اما عصبانی نیستم چرا که این دو احساس با هم متفاوت است. اگر روزی بد بازی کنیم هم عصبانی و هم ناراحت می‌شوم.

او درباره ژاوی بیان کرد: ژاوی یکی از بهترین فوتبالیست‌ها از نظر ملی و باشگاهی است و توانسته عنوان بزرگی را کسب کند. این بازیکن شخصیت بزرگی دارد و الگوی خوبی برای بازیکنان جوان است. از سال آینده نیز به عنوان مربی در تیم السد حضور خواهد داشت و امیدوارم همانند دوره بازیکنی موفق باشد.

بیشتر بخوانید:

خلیل‌زاده: امیدوارم هواداران سپاهان فحاشی نکنند

رفیعی: بازی مقابل السد تشریفاتی بود/ بزرگترین بازیکن جهان در ایران خداحافظی کرد

عالیشاه: بازی خوبی مقابل السد به نمایش گذاشتیم/ در پرسپولیس می‌مانم

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم السد پس از شکست مقابل پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی: فکر می‌کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد/ امیدوارم جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم

مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد برابر تیم پیکان اظهار کرد: از هواداران برای حضورشان تشکر می‌کنم و امیدوارم در آخر فصل بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.  

او در مورد رقابت استقلال  و پرسپولیس در صدر جدول گفت: طبیعی است، چون هفته‌های پایانی است و هر تیمی تمرکز بهتری داشته باشد می‌تواند جام قهرمانی را ببرد. ما همه تلاش می‌کنیم که فصل را با جام تمام کنیم.  

ترابی در پاسخ به پرسشی درباره تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هنوز هیچ صحبتی با باشگاه نداشته‌ام و فکر می‌کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد که امیدوارم حداقل با جام باشد. البته نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد و امیدوارم در نهایت پایان خوشی داشته باشد و سال فوتبالی را با جام تمام کنیم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اگر باشگاه پیشنهاد دهد، تمدید می‌کند؟ گفت: هنوز هیچ پیشنهادی نداده‌اند و بستگی به باشگاه دارد. امیدوارم اتفاق خوبی رخ دهد.

ترابی در مورد سال ۱۴۰۲ گفت: اتفاقات فوتبالی خوب و بدی داشت و همیشه همینطور بوده است. امیدوارم در سال جدید جام را به هواداران هدیه دهیم.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • عالیشاه: ۹ بازی دیگر باقی مانده امیدوارم بهتر از این باشیم
  • پست اینستاگرامی کنایه آمیز دانیال اسماعیلی فر!
  • کلوپ: منچستریونایتد شایسته صعود بود؛ به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم
  • تارتار: ملوان شایسته سه بازیکن در تیم ملی است
  • ترابی: فکر می‌کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد/ امیدوارم جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم
  • رقابت قهرمانی فقط بین پرسپولیس و استقلال نیست
  • واکنش فرشاد فرجی به رقابت پرسپولیس و استقلال در صدر جدول
  • ترابی: فکر کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد
  • خدابنده‌لو: امیدوارم یک پای فینال جام حذفی باشیم
  • سیدجلال: اوسمار ریتم و هماهنگی را عوض کرده است