Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-تالار باران ميعادگاه خيّران نوع دوست براي آزادسازي زندانيان جرائم غيرعمد آبيکي در اول خردادماه امسال خواهد بود.
رضا اينانلو عضو ستاد مردمي حمايت از زندانيان نيازمند جرائم غيرعمد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري آريا ضمن تاکيد بر لزوم حضور گسترده مردم در جشن گلريزان براي آزادي زندانيان جرائم غيرعمد در ماه مبارک رمضان  اظهار داشت:سال گذشته به همت مردم نوع دوست شهرستان آبيک و همراهي مسئولان اين جشن در آبيک برگزار گرديد و موجب شد تعدادي از همشهريان عزيزمان که به دليل مشکلات مالي در زندان به سر مي بردند از زندان آزاد شوند و در اين ماه مبارک در کنار خانواده خود باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان آبيک با بيان اينکه امسال نيز نهايت تلاش خود را براي رهايي  زندانيان غيرعمد آبيکي از زندان خواهيم داشت، اظهار کرد: از مردم شريف شهرستان آبيک درخواست داريم در انجام اين امر خداپسندانه از يکديگر سبقت بگيرند و هر کس به نوبه خود مي تواند به هر اندازه که مقدور مي باشد کمک هاي مالي خود را با حضور خويش در روز جشن گلريزان که اول خردادماه در تالار باران برگزار مي گردد به اين امر اختصاص دهد.
وي در ادامه افزود:البته ما در اين رابطه با طلبکاران زندانيان طي چندين مرحله مذاکره مي کنيم و تا 50درصد طلب را از طلبکاران تخفيف مي گيريم و مابقي را تسويه مي کنيم که اين امر به نوبه خود در استان قزوين اقدامي شاخص بوده که در سال گذشته انجام گرديده و امسال نيز پيگير آن هستيم.
رضا اينانلو براي همه کساني که در سال گذشته پيشقدم شدند و زمينه رهايي زندانيان غيرعمد از زندان را فراهم کردند و افراد خيّر و نوع دوستي که امسال در اين امر خداپسندانه مشارکت مي کنند توفيقات روز افزون از درگاه خداوند منان مسئلت کرد و افزود: همشهريان خيرخواه مي توانند جهت شرکت در اين جشن گلريزان با شماره هاي 09122823499 و 09127807122 تماس حاصل فرمايند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبيک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک 2 میلیارد تومانی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا در آستانه برگزاری سی‌وهفتمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور ویژه‌ کمک به آزادی زندانیان نیازمند، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، مبلغ 20 میلیارد ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.

جشن گلریزان هر سال در ماه مبارک رمضان به همت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با حضور جمعی از مسئولان و خیّران نیکوکار در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمع آوری سه میلیارد تومان در جشن گلریزان لنجان
  • جشن سخاوت کردستانیها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • پیوند اشک و لبخند ثمره جشن گلریزان سنندج
  • جشن گلریزان ستاد دیه کردستان برای آزادی زندانیان نیازمند برگزار شد
  • کمک رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
  • ستاد دیه : ۱۲ هزار مرد و ۵۵۷ زن به دلیل بدهی در زندان هستند
  • رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند چقدر کمک کردند؟
  • آمار زنان و مردانی که به‌دلیل جرائم غیرعمد در زندان هستند
  • کمک 2 میلیارد تومانی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
  • کمک 2 میلیارد تومانی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان