Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که استقلال همیشه گزینه موفقیت در لیگ برتر و آسیا به شمار می‌آید.

فرهاد مجیدی پس از برتری 2 بر یک استقلال مقابل العین امارات در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و به بازیکنانم خسته نباشید و به هواداران تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العین تیم خوبی است، اما اگر پنالتی ما گل می‌شد، گل‌های بیشتری می‌زدیم. شاهد یک فوتبال خوب و باکیفیت بودیم.

وی ادامه داد: استقلال همیشه در لیگ و آسیا مدعی بوده است. برنامه باشگاه برای سال آینده، بعد از این مسابقه قطعی می‌شود. استقلال همواره گزینه قهرمانی و موفقیت در لیگ و آسیاست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره آینده خود تصریح کرد: من عضو کوچکی از خانواده استقلال هستم. هر کمکی در هر زمانی که بتوانم در هر پستی انجام می‌دهم. استقلال بخشی از زندگی من است.

 متسو همیشه در قلب من است

مجیدی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: نمی‌شود من در العین حاضر شوم و در باره متسو صحبت نکنم. او همیشه در قلب من است و او را دوست دارم. متسو همیشه در قلب هواداران العین خواهد ماند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه رفتار‌های عجیب و پر سر و صدای مانه!

سادیو مانه ستاره مشهور سنگال است، اما هر آنچه ستاره سابق بایرن ساخته بود، اکنون در خطر فروپاشی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  سادیو مانه زمانی به عنوان یک "ستاره متفاوت فوتبال" در نظر گرفته می‌شد - متواضع، مفید، کسی که به نیازمندان کمک می‌کند. او در زادگاهش، روستای کوچک بامبالی در کنار کازامانس -بزرگترین رودخانه سنگال- بودجه ساخت مدارس، مساجد، پمپ بنزین‌ها و بیمارستان‌ها را تامین می‌کرد.

زمانی که او در سال ۲۰۲۲ به بایرن نقل مکان کرد، یک عکس در وب سایت رسمی بوندس‌لیگا نشان داد که مانه در بامبالی "پادشاه" نامیده می‌شود. خودش یک بار گفت: "وقتی قرار است در یک بازی، بازی کنم، تمام سنگال مثل تعطیلات رسمی می‌شود. "

در آن زمان گفته می‌شد که این مرد که اغلب لبخند به لب دارد، همیشه نفس و غرور خود را کنار می‌گذارد، اما به نظر می‌رسد همه چیز عوض شده است. تقریباً چیزی از ستاره سابق به نام سادیو مانه باقی نمانده است. اینطور بگوییم که یک تغییر مرگبار رخ داده است.

رسوایی جدید مانه

در روز دوشنبه بود که مانه با یک حرکت جنجالی سر و صدا به پا کرد. در جریان حذف النصر مقابل العین در لیگ قهرمانان آسیا، او به طور کامل کنترل روی اعصاب خود را از دست داد و به بازیکن حریف حمله کرد.

بازیکن سابق بایرن در دقایق پایانی بازی با سعید جمعه، بازیکن العین، که به تازگی تعویض شده بود، درگیری لفظی پیدا کرد. سنگالی سپس به حریف خود نزدیک شد و با دست راست گردن او را گرفت!

احمد الکاف، داور بازی این بازی، فقط به مانه یک کارت زرد نشان داد که باعث اعتراض هرنان کرسپو، سرمربی العین شد و او با عصبانیت خواستار اخراج مانه شد.

روزنامه انگلیسی سان این اقدام را "بسیار احمقانه" توصیف کرد: مانه می‌تواند خود را خوش شانس بداند که کارت قرمز دریافت نکرد.

او در جام ملت‌های آفریقا هم رفتار‌ها خشونت‌آمیز خود را بروز داده بود. در جام ملت‌های آفریقا او با سنگال در مرحله یک هشتم نهایی مقابل ساحل عاج با نتیجه ۴-۵ در ضربات پنالتی شکست خورد. این بازیکن ۳۱ ساله با خطا وحشیانه‌ای در این بازی مورد توجه قرار گرفت.

او با پا به بازیکن حریف ضربه زد و خودش مصدوم شد. مانه باید تحت مداوا قرار می‌گرفت و با کیسه یخ روی پایش زمین را ترک کرد، اما توانست به بازی ادامه دهد. او در آن صحنه خوش‌شانس بود که VAR دخالت نکرد و تنها یک کارت زرد گرفت. یکی از کابران در فضای مجازی در واکنش به این خطای خشن نوشته بود: "کارت قرمز و ۶ ماه زندان! مانه خیلی خوش شانس است. "

مشت به صورت لروی سانه!

مانه در گذشته خارج از زمین نیز جنجال ایجاد کرده بود. او در دوران حضورش در بایرن، در رختکن به صورت هم تیمی خود یعنی لروی سانه مشت زد. بازیکن ملی پوش آلمانی از ناحیه لب ضربه خورده بود که تصویر تورم صورتش در رسانه‌ها بازتاب زیادی داشت. این درگیری در جریان بازی مقابل منچسترسیتی رخ داده بود که در آن بازی نماینده آلمان شکست خورد. مانه سپس توسط باشگاه برای مدتی تعلیق شد و در تابستان گذشته بایرن را پس از یک فصل ترک کرد.

او حتی زمانی که در لیورپول هم بوده رفتار دوستانه‌ای با هم تیمی‌هایش نداشت. روبرتو فیرمینیو در کتاب خود از "رابطه مسموم" مانه با محمد صلاح مصری نوشت. این ستاره برزیلی تایید کرد که بار‌ها شاهد بین مانه و صلاح بود و خود را به عنوان میانجی‌گر اختلافات این دو معرفی کرد.

مانه و بحران در تیم رونالدو

در اوت ۲۰۲۳، مانه سرانجام در عربستان سعودی النصر را انتخاب کرد. این باشگاه برای خرید او به بایرن مونیخ ۳۰ میلیون یورو پرداخت کرد.

مانه در ابتدا در کنار کریستیانو رونالدو عملکرد خوبی داشت: او در ۶ بازی اول برای باشگاه جدیدش ۶ گل به ثمر رساند. با این حال، تا کنون در سال جاری تنها یک گل زده و او نتوانسته عملکرد ابتدای فصل را تکرار کند.

در آخرین بازی لیگ روشن مقابل الرائد این بازیکن ۳۱ ساله تنها یک شوت به سمت دروازه داشت که انتقادات رسانه‌های داخلی را به دنبال داشت. رابطه او با لوئیس کاسترو، مربی النصر، از زمان بازگشت از جام ملت‌های آفریقا متشنج تلقی می‌شود.

به گزارش آفریقااسپورت، باشگاه عربستانی به طور جدی در حال بررسی فروش مانه در تابستان است. او دیگر بازیکن مدنظر آن‌ها نیست و گالاتاسرای یکی از تیم‌های علاقه‌مند به جذب این بازیکن است. رسوایی خفه کردن بازیکن العین می‌توانست آخرین اشتباه او باشد. مانه در آستانه بازی با العین بسیار با روحیه بود: "من از سطح فعلی خود راضی نیستم، اما روز دوشنبه موضوع مرگ و زندگی در پیش است. ما برای طرفداران برنده می‌شویم. "

این واقعیت که او عملکرد درخشانی نداشته و بار دیگر رفتار‌های عجیبی را تکرار کرده، می‌تواند عواقبی جدی برای او داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادگار داویدز: تیم ملی ایران فاصله کمی تا یک موفقیت ماندگار دارد/ دوست دارم شیراز را ببینم
  • پسر بازیکن سابق استقلال گزینه جانشینی بیرانوند
  • این استقلال امتیاز از دست می‌دهد/ پرسپولیس ثابت کرد لایق قهرمانی است
  • موفقیت رزمی کاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • گزینه پر سر و صدای ایران در ایتالیا تار و مار شد!
  • صالح حردانی: شکایت پرسپولیس؟ هیچ کاری نکردم
  • حردانی: کاری نکردم که پرسپولیسی‌ها شکایت کنند
  • پایان سال ۱۴۰۲ با پیروزی مربع مدعیان قهرمانی و ناکامی قعرنشینان
  • هادی چوپان خطاب به آرنولد: از شما و مردم ایران انگیزه می‌گیرم؛ من یک جنگجو هستم
  • ادامه رفتار‌های عجیب و پر سر و صدای مانه!