Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی شب گذشته، 31 اردیبهشت ماه، در اختامییه چهاردهمین نمایشگاه قرآن مشهد که در نمایشگاه‌ بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: سخنوران، علمای محترم و تمام کسانی که اهل قرآن هستند، می‌توانند ما را با معارف اسلامی و قرآن آشنا کنند.
وی اضافه کرد: کلام الهی در بخش‌های فرهنگ، روابط انسانی و خانوادگی ‌جود دارد و می‌تواند در حوزه اقتصاد نیز مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به برکت جمهوری اسلامی، قرآن که پیشتر در کتابخانه‌ها بود، به بطن زندگی ما وارد شد که امیدواریم روز به روز جوانان ما و نسل نوی ما در جهت معارف اسلامی و قرآنی کوشا باشند.
رزم‌حسینی ادامه داد: امروز عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات است که می‌تواند بستر مناسبی برای شناخت بیشتر قرآن کریم باشد. امیدوارم ما به عنوان کارگزاران و مسئولان، زمینه‌ساز بهتر و بیشتر حضور قرآن در زندگی مردم باشیم.
وی بیان کرد: امروز نیاز ما به انس با قرآن نسبت به گذشته بیشتر از است و ماه مبارک رمضان این فرصت را برای ما به خوبی فراهم می‌کند.
استاندار خراسان رضوی افزود: امیدوارم در سنو‌ات آینده هم به همین ترتیب با محتوای بیشتر و بهتر بتوانیم نمایشگاه قرآن را برگزار کنیم و الگوی خوبی در جهت عمل به قرآن در خراسان رضوی باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی فعالیت های قرآنی ماه رمضان استاندار خراسان رضوی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در اقتصاد باعث کاهش وابستگی به نفت می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: استفاده از ظرفیت مردم در اقتصاد و مشارکت مردمی موجب تحول در اقتصاد و کاهش وابستگی کشور به نفت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، محمد رضا حسین‌نژاد، امروز _ سه‌شنبه هفتم فروردین _ در شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت کار، اظهار کرد: داشتن برنامه و هدف جهت تحقق شعار سال طی سال‌جاری ضروری است و باید با نقشه راه پیش رفت.

وی با بیان اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های زیر مجموعه این اداره کل، می‌توانند نقش به‌سزایی در تحقق شعار سال و جهش تولید داشته باشند، گفت: برای سال ۱۴۰۳ باید همه توان و برنامه تحقق شعار سال به عنوان نقشه راه مشخصی در بازه زمانی یک ماه توسط مدیران تدوین شود.

استاندار خراسان‌شمالی بیان داشت: استفاده از ظرفیت مردم در اقتصاد و مشارکت مردمی موجب تحول در اقتصاد و کاهش وابستگی کشور به نفت خواهد شد.

حسین‌نژاد گفت: در سال جدید با روحیه و انگیزه بسیار بالای مدیران استان و زحمات مجدانه و با دلسوزی و با محوریت منویات مقام معظم رهبری در مسیر تحقق شعار سال و پیشرفت استان حرکت کنیم.

کد خبر 739401

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی استاندار خراسان رضوی با والی هرات
  • در روایتگری خوبی‌ها ضعف رسانه‌ای داریم/معروف گستری داشته باشیم
  • متکی: نباید در کمیسیون‌ها سرگرم رسیدن به ریاست باشیم
  • متکی: نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
  • روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد
  • برپایی جشن امام حسنی‌ها جلوه‌ای از عشق ملت ایران به کتاب الهی بود
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • مشارکت مردم در اقتصاد باعث کاهش وابستگی به نفت می‌شود
  • اعتماد به مردم در اقتصاد و تولید ثمربخش خواهد بود