Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت چاپ و نشر بانک ملی تصویربرداری دیجیتال بیش از ۲۰ میلیون برگ سند پرونده‌های پرسنلی بانک ملی را آغاز کرد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۷ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ شرکت چاپ و نشر بانک ملی تصویربرداری دیجیتال بیش از 20 میلیون برگ سند پرونده‌های پرسنلی را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور ایجاد قابلیت‌های کنترل دسترسی به اسناد، سرعت و سهولت در دسترسی به پرونده‌ها، تهیه نسخه پشتیبان از پرونده‌های کاغذی و ایجاد بایگانی الکترونیکی یکپارچه در اداره کل سرمایه انسانی بانک ملی ایران، فرایند تصویربرداری دیجیتال بیش از 20 میلیون برگ سند پرونده‌های پرسنلی بانک ملی ایران توسط این شرکت انجام خواهد شد.

چاپ 3 میلیون قبوض عوارض "کسب و پیشه" در چاپخانه بانک ملیتولید کارت هوشمند چند منظوره بُرد کوتاه و بُرد بلند در چاپخانه بانک ملیدیجیتال‌سازی 5 میلیارد برگ سند در چاپخانه بانک ملیاسکن‌سازی بیش از 1 میلیارد سند در چاپخانه بانک ملی تا پایان سال

شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران تجهیزات و امکانات سخت افزاری مناسبی جهت انجام پروژه‌های تصویربرداری دیجیتال اسناد در حجم و سرعت بالا را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

R1013198/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط چاپخانه بانک ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چاپخانه بانک ملی چاپخانه بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ارز مورد نیاز طرح‌های توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید آرش شهرآیینی مدیر تأمین مالی خارجی بانک مرکزی گفت: نیاز ارزی طرح‌های توسعه مس کشور در سال آینده ۲.۵ میلیارد یورو برآورد شده که شامل تجهیزات مختلف و خدمات مهندسی است و برنامه ریزی تأمین آن توسط این بانک انجام شده است.

مدیر تأمین مالی خارجی بانک مرکزی همچنین افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران متعهد به تأمین ریال مورد نیاز طرح‌ها و تأمین حداکثر تجهیزات مورد نیاز از داخل بر اساس مقررات موجود است.

شهرآیینی تصریح کرد: افزایش ظرفیت تولید کاتد مس کشور به ۶۰۰ هزار تن به مرور زمان طی ۴ سال محقق شده و در ادامه و برای حداقل یک دوره ۲۵ ساله، سالانه به میزان ۴ الی ۵ میلیارد دلار ارز صادراتی را نصیب کشور خواهد نمود.

امیر خرمی شاد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز با اشاره به توافق امضا شده است تاکید کرد: قراردادهای اجرایی به منظور افزایش ظرفیت تولید کاتد مس این شرکت از سطح ۳۰۰ هزار تن فعلی به ۶۰۰ هزار تن به امضا رسیده و پیمانکاران در تمامی پروژه‌ها فعال بوده و در حال پیشرفت فیزیکی مطلوب می‌باشند.

وی افزود: معدن دره زار و درالو با مجموع ارزش صادرات حدود ۴۰۰ میلیون دلار در حال تست گرم بوده و بزودی افتتاح خواهد شد.

تفاهم نامه پشتیبانی بانک مرکزی از طرح‌های توسعه‌ای شرکت ملی مس توسط معاونت ارزی بانک مرکزی و مدیرعامل مس به امضا رسیده است.

کد خبر 6056191 وحید بلالی

دیگر خبرها

  • واگذاری باشگاه پرسپولیس به بانک ملی صحت ندارد
  • تجهیز بیمارستان شهدای هندیجان به دو دستگاه سی تی اسکن و رادیولوژی دیجیتال
  • پرسپولیس به بانک ملی واگذار می‌شود
  • اطلاعیه فرابورس ایران در مورد واگذاری باشگاه پرسپولیس
  • بهار ارزهای دیجیتال در زمستان پر خبر
  • نگاه ایران و جهان به رمزارزها در زمستان داغ کریپتویی
  • واگذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال از سهام شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران
  • تامین ارز مورد نیاز طرح‌های توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا در ارتباط با ایران
  • متقاضیان بانک رفاه کارگران هفت تپه شوش در انتظار دریافت وام فرزندآوری