Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@10:40:38 GMT

بیرانوند در نقش اسپایدرمن!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۶۶۱۰

بیرانوند در نقش اسپایدرمن!

سیو فوق العاده در دقیقه ۸۲ اگرچه سرنوشت گروه را عوض نکرد اما سبب شد تا بیرانوند بار دیگر توانایی خود در نقش یک اسپایدرمن را در میدانی بین المللی نشان دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس امیدی برای صعود از مرحله گروهی نداشت اما با تمام توان در مقابل السد ظاهر شد و با ارائه نمایشی تماشایی، این تیم را 2-0 شکست داد و پایان خوشی را در لیگ قهرمانان آسیا رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها در شرایطی به این برد شیرین دست یافتند که علیرضا بیرانوند گلر این تیم عملکردی فوق العاده را از خود نشان داد و نقش پررنگی در پیروزی مقابل السد داشت.

 

بیرانوند در این مسابقه سه سیو انجام داد. او دوبار شوت های بغداد بونجاح را مهار کرد اما مهار ویژه اش در آخرین دقایق بازی رقم خورد. جایی که بوعلام خوخی با اشتباه مدافعان پرسپولیس در محوطه 6 قدم صاحب موقعیت تک به تک شد و در حالی که انتظار می رفت دروازه پرسپولیس برای بار دوم باز شود، بیرانوند با رفلکسی عجیب و غریب و شیرجه ای فراتر از باور بدنش را در مقابل این ضربه قرار و دروازه پرسپولیس را نجات داد.

 

در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان نیز علیرضا بیرانوند مقابل زردپوشان السد نمایش بسیار خوبی را ارائه کرد. علی بیرو در نیمه اول تک به تک مشابه با این موقعیت را به شکلی استثنایی از بغداد بونجاح گرفت و اجازه نداد او کار پرسپولیس را تمام کند و در نیمه دوم نیز ضربه سر مهارنشدنی ژاوی را سیو کرد تا پرسپولیس مسافر ژاپن شود.

 

علیرضا بیرانوند که هفته گذشته برای سومین فصل متوالی لیگ را با بیشترین تعداد کلین شیت به پایان رساند، با سه سیو فوق العاده برای دومین بار در سال 2019 در رقابت های آسیایی کلین شیت کرد و همچنین بازهم اجازه نداد دروازه اش در مقابل السد در تهران باز شود.

 

او این فصل یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده و نقش پررنگی در موفقیت های این تیم داشته است. حالا او تمام تلاش خود را خواهد کرد تا مقابل سپاهان نیز خود را اثبات کند و نشان دهد که می تواند مقابل آقای گل لیگ یعنی کی روش استنلی نیز دروازه اش را بسته نگه دارد. پس از آن پرسپولیس و بیرانوند می توانند پای میز مذاکره بنشینند و درباره جدایی این گلر صحبت کنند؛ هرچند که فروش او با هر قیمتی پرسپولیس را دوباره وارد چالش انتخاب دروازه بان خواهد کرد.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر بازیکن سابق استقلال گزینه جانشینی بیرانوند

آفتاب‌‌نیوز :

امیر قلعه‌نویی با دعوت از ۱۵ بازیکن جوان به اردوی جدید تیم ملی نشان داد عزمی جدی برای جوان‌گرایی ایران در مسیر مقدماتی جام جهانی دارد. با این وجود قرار گرفتن یک نام در فهرست ۲۹ نفره حاضر در اردوی بازی‌های رفت و برگشت مقابل ترکمنستان را می‌توان جزء ویژه‌ترین تصمیمات سرمربی تیم ملی دانست.

آرشا شکوری، دروازه‌بان ۱۷ ساله تیم ملی نوجوانان که در جام جهانی اخیر این رده سنی درخشش قابل توجهی داشت، بدون یک روز حضور در اردو‌های تیم ملی جوانان و امید در بین ملی‌پوشان بزرگسال قرار گرفته است. شکوری تنها بازیکن لیست جدید تیم ملی است که در تیم باشگاهی‌اش یعنی هوادار یک نیمکت‌نشین محض است، اما همگان باور دارند او جزء استعداد‌های بی‌بدیل فوتبال کشور محسوب می‌شود.

به همین دلیل جسارت و ریسک قلعه‌نویی برای اینکه شکوری ۱۷ ساله در اردوی بزرگسالان حاضر شده و همراه با دروازه‌بان‌های باتجربه‌ای مثل بیرانوند، حسینی و نیازمند در فضای اردویی تیم ملی تمرین کند، می‌تواند لطف بزرگی به او برای قرار گرفتن در مسیر پیشرفت اصولی باشد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نسخه بهتر بیرو: نه گل می‌خورد، نه حرف می‌زند 
  • پسر بازیکن سابق استقلال گزینه جانشینی بیرانوند
  • عیدی به تیم ملی؛ بیرو برگشت!
  • نسخه بهتر بیرو: نه گل می‌خورد، نه حرف می‌زند
  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان/ کنعانی‌زادگان مرد همه کاره قرمزها
  • برتری پرسپولیس در نیمه اول مقابل پیکان
  • ویدیو/ مهار فوق‌العاده بیرانوند که دروازه پرسپولیس را نجات داد
  • بازگشت کنعانی‌زادگان به ترکیب پرسپولیس با گل
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل پیکان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان