Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه ها می گویند آنتونیو کونته سرمربی بعدی اینتر خواهد بود اما چیرو فرارا در آینده هم تیمی سابقش، نظر قطعی نداد.

طرفداری - آینده آنتونیو کونته به احتمال فراوان در ایتالیا رقم می خورد و شایعات زیادی در مورد پیوستن او به اینتر به گوش می رسد. با این حال رسانه ها معتقدند یوونتوس علاقه ای به کار با کونته ندارد زیرا آندره آ آنیلی از نحوه جدایی او از یوونتوس در سال 2014 ناراحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیرو فرارا، اسطوره یوونتوس در گفتگو با تیکی تاکا در پاسخ به اینکه در نهایت کونته به اینتر می رود یا یوونتوس، گفت:

از آنجایی که با آنتونیو دوست هستم، نمی توانم در این مورد حرفی بزنم. او می خواهد به فوتبال ایتالیا برگردد و اگر ممکن باشد، دوست دارد به یوونتوس بازگردد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!

تفاوت بین پارانویا و شهود اغلب در نشانه‌های ظریف نهفته است. در حالی که همه ما دوست داریم باور کنیم که دوستانمان وفادار هستند، واقعیت گاهی اوقات می‌تواند متفاوت باشد.

تشخیص این علائم می‌تواند مشکل باشد، اما نگران نباشید. در این مقاله، ۹ نشانه ظریف را که دوستتان پشت سرتان درباره شما صحبت کرده است، بررسی خواهیم کرد؛ و به یاد داشته باشید، این برای بالا بردن سوء ظن نیست، بلکه به شما دانشی برای مدیریت بهتر چنین موقعیت‌هایی می‌دهد.

۱) تغییر در رفتار
اولین نشانه‌ای که باید به دنبال آن باشید تغییر محسوس در رفتار آنها نسبت به شما است.

البته ما در مورد نوسانات خلقی گاه به گاه یا یک روز سخت صحبت نمی‌کنیم. ما در مورد تغییرات مداوم صحبت می‌کنیم.

اما بیایید واقع‌بین باشیم. فقط به این دلیل که آنها عجیب رفتار می‌کنند به این معنی نیست که آنها در مورد شما شایعات می‌کنند. پس شاید وقت آن باشد که با یک گفتگوی دوستانه ماجرا را روشن کنید.

۲) چیز‌هایی را می‌دانند که نباید
دومین علامت زمانی است که به نظر می‌رسد دوست شما چیز‌هایی در مورد شما می‌داند که شما با او به اشتراک نگذاشته اید.

اگرچه بی ضرر به نظر می‌رسد، اما اگر اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‌شود شخصی یا حساس باشد، می‌تواند بسیار مشکل ساز باشد.

۳) از تماس چشمی اجتناب می‌کنند
تماس چشمی عنصر اساسی ارتباط انسانی است. این نحوه ارتباط ما، نشان دادن علاقه و ایجاد اعتماد است. اما وقتی کسی احساس گناه یا ناراحتی می‌کند، ممکن است از نگاه شما دوری کند.

البته، همه با تماس چشمی راحت نیستند، و این کاملا طبیعی است. اما اگر دوستتان به طور ناگهانی نمی‌تواند به چشمان شما نگاه کند، به خصوص در حین گفتگو در مورد موضوعات یا افراد خاص، ممکن است نشانه آن باشد که او چیزی را پنهان می‌کند.

با این حال، بسیار مهم است که صرفاً بر اساس این علامت نتیجه گیری نکنید. از آن به عنوان تکه‌ای از پازل همراه با علائم دیگری که در این مقاله در مورد آنها صحبت می‌کنیم استفاده کنید.

۴) بیش از حد تدافعی هستند
علامت چهارم این است که دوست شما به طور ناگهانی بیش از حد تدافعی شود، به خصوص وقتی سؤالات ساده یا بی‌اهمیتی می‌پرسید.

۵) شما این را احساس می‌کنید
رتبه پنجم در لیست ما کمی متفاوت است - همه چیز در مورد اعتماد به شهود شماست.

غرایز ما در طول هزاران سال برای محافظت از ما تقویت شده است. اگر هر زمان که در اطراف یک دوست خاص هستید، احساس بی‌اعتمادی کردید، ممکن است ارزش توجه به آن را داشته باشد.

در حالی که این می‌تواند کمتر از سایر علائم باشد، آنچه را که دل شما به شما می‌گوید نادیده نگیرید. گاهی اوقات، ضمیر ناخودآگاه شما چیز‌هایی را می‌داند. اما مطمئن شوید که این را با سایر نشانه‌ها و شواهد ملموس بسنجید تا از سوء تفاهم‌های غیر ضروری جلوگیری شود.

۶) همیشه مشغول هستند
یکی دیگر از نشانه‌هایی که باید به آن توجه کنید زمانی است که دوستتان به طور ناگهانی برای شما وقت ندارد.

در حالی که همه گاهی اوقات مشغول می‌شوند، اگر دوست شما به طور ناگهانی هیچوقت در دسترس نباشد، می‌تواند نشانه ظریفی باشد که پشت سر شما در مورد شما صحبت می‌کند. مثل همیشه، فقط بر اساس این علامت نتیجه گیری عجولانه نکنید. آن را به طور کلی در نظر بگیرید.

۷) در دعوت شما به رویداد‌های اجتماعی مردد هستند
علامت هفتم کمی بیشتر قابل توجه است: آنها از دعوت شما به رویداد‌های اجتماعی اجتناب می‌کنند.

این می‌تواند به این دلیل باشد که آنها سعی می‌کنند شما را از افرادی که با آنها درباره شما صحبت می‌کردند دور نگه دارند. یا ممکن است نگران باشند که این افراد چیزی را که گفته اند فاش کنند.

اگر دوستتان به طور ناگهانی شما را از برنامه کنار می‌گذارد یا در دعوت شما به مجالس تردید دارد، ممکن است به این دلیل باشد که او نگران آن چیزی است که ممکن است در گفتگو پیش بیاید.

باز هم، مهم است که فقط بر اساس این علامت در قضاوت عجله نکنید. ممکن است یک سوء تفاهم یا یک تصادف باشد. اما اگر این رفتار با برخی از نشانه‌های دیگر همراه باشد، ممکن است زمان گفتگوی باز و صادقانه با دوستتان باشد.

۸) وقتی با آنها روبرو می‌شوید ناراحت می‌شوند
آخرین و شاید گویاترین نشانه، عکس العمل آنها هنگام مواجهه با آنهاست.

اگر چندین مورد از این نشانه‌ها را مشاهده کرده اید و تصمیم دارید در مورد آن با دوست خود حرف بزنید، به نحوه واکنش آنها توجه کافی داشته باشید. اگر بیش از حد عصبی، تدافعی به نظر می‌رسند، یا نمی‌توانند در چشمان شما نگاه کنند، ممکن است به این دلیل باشد که پشت سرتان درباره شما صحبت کرده اند.

به یاد داشته باشید، هدف از این کار متهم کردن یا حمله نیست، بلکه برقراری ارتباط آشکار و صادقانه است. زیرا در نهایت، یک دوستی محکم باید صداقت داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم