Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدراعظم اتریش با تائید برکناری وزیر کشور، اعلام کرد که رسوایی سیاسی اخیر به اعتبار بین المللی اتریش به ویژه در سطح اروپا لطمه زده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، صدراعظم اتریش با تائید برکناری وزیر کشور، رسوایی سیاسی اخیر را باعث صدمه و آسیب به اعتبار بین‌المللی اتریش عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدراعظم اتریش همچنین با ابراز تأسف از مسائل سیاسی اخیر در کشورش و افشای مکالمات اعضای حزب ائتلافی در مورد قراردادهای دولتی، گفت: پس از برکناری وزیرکشور، اداره وزارت کشور اتریش تا زمان انتخابات آتی به کارشناسان ارشد این وزارت‌خانه سپرده خواهد شد.

به گفته صدراعظم جوان اتریش، پس از انتشار مکالمات برخی اعضای دولت در مورد قراردادها، شرایط بسیار دشوار شده و حزب حاکم فعلی در عرصه سیاسی، اعتماد بسیاری را از دست داده و بسیار لطمه دیده است.

به تازگی برخی رسانه‌ها مکالماتی از معاون صدراعظم اتریش را منتشر کرده‌اند که در آن او به برخی از نزدیکان خود وعده برخی قراردادهای کلان دولتی را داده است. انتشار این مکالمه که مربوط به سال ۲۰۱۷ است با واکنش‌های گسترده در اتریش و استعفای معاون صدراعظم منجر شد و رهبران این کشور انحلال مجلس نمایندگان و برگزاری انتخابات زودهنگام را اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رسوایی سیاسی اتریش برکناری وزیر کشور سباستین کورتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره تحولات اخیر منطقه

در تماس حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه، آخرین تحولات منطقه مورد بررسی قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره تحولات اخیر منطقه
  • ببینید | شکاف سیاسی در اسرائیل؛ وزیر کابینه هم نتانیاهو را مسخره کرد!
  • لیبرمن: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • اسکات ریتر: عملیات اخیر یک پیروزی نظامی و سیاسی برای ایران بود
  • رسمی؛ اتلتیکو مادرید به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • آشکار شدن وابستگی بالای آلمان به چین در سفر شولتز به پکن
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد