Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@02:32:30 GMT

تیپ «امیر مقاره» در مهمانی افطاری «لیلا بلوکات» /عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۶۷۹۹

به گزارش افکارنیوز ، «امیر مقاره» خواننده مشهور گروه موسیقی ماکان بند، در مراسم خیریه "مهر لیلا" حضور داشت.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیلا بلوکات امیر مقاره خواننده ماکان بند مهر لیلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تب و تاب بازار شب عید گلستان در ماه مهمانی خدا

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: در آستانه عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان برپایی نمایشگاه‌های بهاره و نظارت‌های مستمر بر قیمت‌ها در بازار و همچنین تأمین کالاهای اساسی از تدابیر مهم مسؤولان گلستانی در راستای مدیریت بازار شب عید است که تا بعد از اتمام تعطیلات نیز ادامه دارد.

توزیع میوه شب عید ۱۵ درصد ارزان‌تر از بازار

اگر چه نگرانی از کمبود اقلام خوراکی همواره یکی از دغدغه‌های مهم مردم بوده است به گفته معاون امور اقتصادی استاندار گلستان تمامی اقلام خوراکی شب عید در بازار گلستان و انبارها موجود است و مردم نگران نباشند، به اندازه کافی میوه و سایر اقلام موردنیاز برای سفره‌های نوروزی و ماه رمضان تدارک دیده شده است.

سید محمد دهنوی افزود: توزیع کالاهای اساسی بخصوص خرما و شکر در استان آغاز شده است و دیگر کالاهای اساسی نیز به وفور در بازار و فروشگاه‌های بزرگ یافت می‌شود و نگرانی از بابت کمبود وجود ندارد.

وی ادامه داد: با کمک مجموعه کارگروه بازار در بحث مواد خوراکی چون گوشت قرمز و مرغ تا جایی که توان بود کنترل شد.

دهنوی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال ماه مبارک رمضان همزمان با ایام نوروز شد از یک ماه پیش نظارت‌های میدانی را جهت رفاه مردم تشدید کردیم همکاران کارگروه‌ها با محوریت فرمانداری‌ها بازدیدهای مستمر از وضعیت قیمت اقلام خوراکی دیگر موضوعات داشتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در خصوص در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک هم، گفت: بیش از ۹۸ درصد مردم استان گلستان در این طرح مشارکت داشتند و امیدواریم طرح عیدانه هم با همت دستگاه‌های استان رقم بخورد.

وی یادآور شد: مردم اگر در بازار با کم فروشی یا مشکل دیگر مواجه شدند حتماً اطلاع رسانی کنند تا در اولین فرصت به موضوع رسیدگی شود.

۴۸ اکیپ بر بازار نظارت دارند

در همین رابطه معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه امسال ماه مبارک رمضان با سال نو تقارن پیدا کرده لذا برای تأمین برخی از کالاهای پر مصرف و مورد نیاز مردم برنامه‌هایی در دستور کار خود قرار داده‌ایم که در این روزها اجرایی می‌شود.

حسین پهلوانان در خصوص برخی از اقلامی که پر مصرف هستند نیز اظهار کرد: شکر و خرما یکی از پرمصرف‌ترین اقلام در ماه مبارک رمضان هستند که توسط سازمان تعاون روستایی خریداری شده و در بازار موجود است.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، افزود: شکر، مرغ و گوشت به فراوانی در بازار هست و شهروندان برای تهیه آن با هیچ مشکلی مواجه نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تمام اقلام پر مصرف و مورد نیاز مردم در نمایشگاه‌های بهاره به فراوانی موجود است، ادامه داد: در بخش میوه شب عید چون سیب درختی و پرتقال در بازار به فراوانی وجود دارد و در این بخش هم هیچ مشکلی وجود ندارد.

پهلوانان با بیان اینکه با افراد سود جو برخورد قاطع خواهد شد، اظهار کرد: در استان گلستان ۴۸ اکیپ کار نظارت را انجام می‌دهند که ۸ اکیپ در گرگان مستقر هستند و در مجموع ۸۵ نفر کار نظارت بر بازار شب عید را بر عهده دارند.

یارانه برنج به استان‌های شمالی تعلق نمی‌گیرد

مدیر تعاون روستایی گلستان هم گفت: با توجه به اینکه استان‌های شمالی خود تولید کننده برنج هستند یارانه‌ای برای برنج تخصیص داده نمی‌شود اما برای افزایش قدرت خرید مردم برنج تولیدی استان که همان برنج فجر است را با قیمت مناسب در سبد تعهد تعهدمان قرار داده‌ایم.

محمد رضا جامی گفت: در سال جاری سه محصول خرما، سیب درختی و پرتقال بر اساس مصوبات تنظیم بازار و کارگروه تأمین این اقلام از تولید کننده در فصل تولید خریداری و ذخیره سازی سپس قیمت گذاری شد.

وی با اشاره به اینکه برنج سیب درختی پرتقال و خرما جز تعهدهای سازمان تعاون روستایی است، اضافه کرد: این محصولات حداقل ۱۵ درصد زیر قیمت روز بازار در اختیار مردم قرار می‌گیرد و اکنون این کالاها تأمین و ذخیره سازی شدند و در بازار موجود هستند.

جامی با اشاره به اینکه دولت بابت تهیه اقلام برخی از محصولات تا قبل از سال ۱۴۰۱ یارانه پرداخت می‌کرد و این کار از سال گذشته واگذار شد، افزود: وظیفه تأمین و توزیع کالاهای اساسی مورد نظر به تعاونی روستایی واگذار شده است.

گرچه به گفته مسؤولان، بازرسان به صورت شبانه روزی در گشت‌های مختلف بر بازار نظارت دارند اما تلاطم بازار و گرانی‌ها که تجربه‌ای جدایی ناپذیر با خرید شب عید مردم است، جدیت بیشتری را برای برخورد با متخلفان و کوتاه شدن دست سودجویان می‌طلبد.

کد خبر 6056826

دیگر خبرها

  • ویدیوی لیلا اوتادی از حضورش در زندان
  • تب و تاب بازار شب عید گلستان در ماه مهمانی خدا
  • (ویدئو) سازندگان «برادران لیلا» برای ما خط و نشان کشیدند!
  • عیدی متفاوت «لیلا اوتادی» به خانواده‌های خراسانی
  • مهمانی رمضانی رئیسی برای اهالی فرهنگ و هنرمندان + عکس و فیلم
  • توزیع غذای گرم در مسجد بقیه الله (عج) همزمان با مهمانی ماه خدا + تصاویر
  • ببینید | جمع هنرمندان در مهمانی رئیسی جمع است
  • حال و هوای ماه رمضان در حرم حضرت معصومه(س)؛ مهمانی ماه خدا بر سر سفره کریمه اهل‌بیت(ع) + فیلم
  • واکنش مدیر آبفای رودبار به «قندان پرانی» یک عضو شورا
  • واکنش مدیر آبفای رودبار به «قندان پراکنی» یک عضو شورا