Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:46:16 GMT

ترامپ باردیگر از مقامات ایرانی خواست با او تماس بگیرند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۶۸۰۰

ترامپ باردیگر از مقامات ایرانی خواست با او تماس بگیرند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا پیش از سفر به پنسیلوانیا، در جمع خبرنگاران حاضر در کاخ سفید مدعی شد که رفتار ایران با آمریکا خصمانه است.

ترامپ همچنین در پاسخ به خبرنگاری که در مورد جنگ پرسید، گفت: اگر ایران علیه منافع ما اقدام کند، به شدت مقابله خواهیم کرد.

ترامپ همچنین مدعی شد: درباره ایران باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد، اما آنها خیلی خصمانه رفتار کرده‌اند و حامی شماره یک ترور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور آمریکا در میان خبرنگاران این را نیز افزود که اگر ایران کاری کند، با قدرت ما مواجه می‌شوند اما ما هیچ نشانه‌ای نداریم که آن‌ها کاری انجام دهند.

ترامپ همچنین از مقامات ایرانی خواست تا زمانی که برای مذاکره آماده هستند با او تماس بگیرند و زمانی که آنها آماده باشند، او با ایران گفتگو خواهد کرد اما فعلاً هیچ بحثی نیست.

سخنان ترامپ در میان خبرنگاران در مورد ایران چند ساعت پس از آن ایراد می‌شود که او در حساب توئیتری خود برگزاری مذاکره با ایران را تکذیب کرده و انتشار این خبر را از سوی رسانه‌های جعلی عنوان کرده بود.

کد خبر 4622260

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا ایران دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است

سخنگوی وزارت خارجه ایران تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده «آمیا» را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، تأکید کرد اتهامات مطروحه در پرونده علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار بوده و طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.
 
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • آماده‌سازی بسته کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند