Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فدراسیون فوتبال طی مراسمی از تلاش های هشت ساله مارکو اوکتاویو تقدیر کرد. سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با کوله باری از افتخار و به دلیل مشکلات خانوادگی مجبور به ترک ایران و بازگشت به برزیل شد.

پریا شهریاری رییس کمیته فوتبال ساحلی در این باره به خبرنگار برنا گفت: اوکتاویو در این 7-8 سال گذشته زحمات زیادی برای فوتبال ساحلی کشورمان کشید و طی این مدت مقام های بسیار زیادی را نیز کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست داشتیم همکاری خودمان با این مربی را ادامه می دادیم اما وی بعد از مسابقات آسیایی درخواست کرد تابدلیل مشکلات خانوادگی به کشورش برگردد و کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال نیز با توجه با اصرار اوکتاویو با این موضوع موافقت کرد.

شهریاری پیرامون نفر جایگزین او اظهار داشت: اوکتاویو مربی بزرگی بود و آثار ماندگاری در فوتبال ساحلی برجای گذاشت، باتوجه به مسابقات پیش رو که مهمترین آن مسابقات مقدماتی فوتبال ساحلی قهرمانی جهان است و کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال با توجه به این موضوع هیچ کدام از اردوهای پیش رو کنسل نکرد و قرار شد در اولین اردو پیش رو که قرار است دوم خرداد ماه برگزار شود، مقرر شد عباس هاشم پور که سابقه هشت سال دستیاری اوکتاویو را دارد مسئولیت کار را عهده دار باشد و تیم ملی با وی کار خود را ادامه دهد تا کمیته فنی سرمربی آینده را مشخص کند.

رییس کمیته فوتبال ساحلی پیرامون زمان انتخاب سرمربی جدید و گزینه های پیش رو عنوان کرد: قرار بود مسابقات مقدماتی جهان تیر برگزار شود که این مسابقات به دلیل عدم انتخاب میزبان به تعویق افتاده است. اجازه بدهید درمورد سرمربی آینده و اینکه ایرانی است یا خارجی بنده صحبتی نکنم، تا در اولین فرصت کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال سرمربی جدید را انتخاب کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برزیل تیم ملی فوتبال فوتسال برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین

به گزارش "ورزش سه"، به جرئت می‌توان گفت ویتال هاینن یکی از جنجالی‌ترین مربیان دنیای والیبال محسوب می‌شود. جوش و خروش او در کنار زمین یکی از ویژگی‌های خاص این سرمربی بلژیکی محسوب می‌شود که البته باید به دانش فنی بالای او نیز اعتراف کرد.

هاینن همواره یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران نیز به حساب آمده، اما هیچگاه حضور او در تیم ملی نهایی نشد. او حتی اخیراً یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران نیز به شمار می‌آمد اما نهایتاً به دلایل نامعلوم حضورش در تیم ملی منتفی شد.

حالا از تصمیم جدید و غیرمنتظره ویتال هاینن رونمایی شده است. او بعد از استعفا از هدایت تیم ملی والیبال زنان آلمان و یک باشگاه در ترکیه حالا رسماً هدایت تیم ملی والیبال چین را بر عهده گرفته تا چالش جدید خود را به شکل غیر منتظره‌ای آغاز کند.

والیبال چین در سال‌های اخیر دچار پسرفت زیادی شده و از بین قدرت‌های آسیا فاصله گرفته است. حالا باید دید آیا آنها می‌توانند با سرمربی بزرگی مثل هاینن دوباره روزهای خوبی را تجربه کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال