Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» به کارگردانی محسن عبدالوهاب که این روزها روی پرده سینماهاست در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نحوه اکران این فیلم گفت: این فیلم از جشنواره سی و چهارم فیلم فجر باقی مانده بود و شرایط ما را مجبور کرد که در این بازه زمانی «به دنیا آمدن» را به نمایش بگذاریم چون می‌دانستیم که در آن زمان خوب اکران نمی‌شود و فیلم را نگه داشتیم اما بعد متوجه شدیم دیگر برای اکران آن دیر است و مجبور شدیم هرچه زودتر «به دنیا آمدن» را در این شرایط بد به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته من اعتقادی به فصل مرده اکران ندارم هرچند چنین شائبه‌ای وجود دارد ولی هر فیلمی اگر از شرایط خوبی برخوردار باشد می‌تواند حتی در این زمان هم بفروشد. برای مثال در حال حاضر «سامورایی در برلین» در همین زمان توانسته فروش خوبی داشته باشد. یعنی فیلمی که به قصد گیشه ساخته شده باشد هر موقعی که اکران شود تماشاگران خاص خود را دارد.

احمدی تأکید کرد: واقعیت این است که «به دنیا آمدن» فیلم گیشه نیست هرچند باور دارم که فیلم خوب و سالمی است و ساختار، کارگردانی، بازی‌ها خوب و… دارد و همه ارکان آن استاندارد هستند اما مساله این است که پتانسیل فروش بالا را ندارد. البته مطمئنم که اگر مخاطب به تماشای آن بنشیند حتماً از آن راضی خواهد بود چرا که یک فیلم اجتماعی جدی خوب است اما در مجموع فیلمی نیست که بگوییم هر زمان که اکران شود می‌تواند به فروش خوبی برسد و ما به این مساله آگاه بودیم به همین دلیل این فیلم حدود سه سال باقی ماند.

وی افزود: فیلم‌های اجتماعی جدی شرایط اکران خوبی ندارند و شاید این موضوع نشأت گرفته از جامعه، سلیقه سینمادار، مخاطب و… باشد و در چنین شرایطی این فیلم‌های طنز هستند که می‌توانند به فروش خوبی برسند. البته قصد ما تنها این بود که فیلممان تنها رنگ پرده به خود بگیرد بلکه دوست داشتم شرایط خوبی برای فیلم مهیا کنیم چنانچه در حال حاضر مشغول انجام تبلیغات خوبی برای «به دنیا آمدن» هستیم چراکه دوست داریم فیلم دیده شود. من اگر می‌خواستم فیلم تنها رنگ پرده به خود بگیرد در این مدت ۳ مرتبه اکران آن را به تعویق نمی‌انداختم به طوری که ما ۲ بار با گروه سینمایی ماندانا قرارداد داشتیم و یک بار هم خواستیم در گروه آزاد آن را به نمایش بگذاریم ولی چون دیدیم شرایط خوبی بر اکران حاکم نیست انصراف دادیم. چون معتقد بودم این فیلم باید در فضای خوبی اکران شود و قطعاً شرایط خاص خود را خواهد داشت.

احمدی عنوان کرد: ما فکر کردیم ممکن است این زمان شرایط خوبی برای اکران باشد به ویژه اینکه سرگروه ما سینما فرهنگ است که باعث می‌شود این نوع فیلم‌ها بهتر بتوانند مخاطبان خود را جذب کنند به همین دلیل در این زمان برای اکران آن اقدام کردیم.

این تهیه‌کننده با اشاره به تبلیغات «به دنیا آمدن» اظهار کرد: ما در فضای مجازی تبلیغات نسبتاً خوبی داریم، پخش تیزرهای این فیلم در تلویزیون هم آغاز شده است اما به دلیل کم لطفی شهرداری، تبلیغات شهری و بیلبورد نداریم. ضمن اینکه توان این را هم نداریم که بیلبورد تهیه کنیم نداریم.

کد خبر 4614044 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد احمدی محسن عبدالوهاب فیلم به دنیا آمدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگردید تا غرق نشوید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد اعلام کرد: 


 سیلاب می‌تواند خطر غرق شدن را برای همه ایجاد کند، هر چقدر هم شناگر ماهری باشید، آب‌های کم عمق که به سرعت حرکت می‌کنند می‌توانند کشنده باشند. پس برگردید تا غرق نشوید. 


در جریان آب راه نروید چرا که ۱۵ سانتی متر آب در حال حرکت ممکن است باعث برهم خوردن تعادل شود. ارتفاع آب در حد ۳۰ سانتی‌متر، بیشتر خودرو‌ها را شناور می‌کند و ۶۰ سانتی‌متر آب در حال حرکت، می‌تواند هر خودرویی را شناور سازد. همچنین در صورت بالا آمدن سطح آب، از توقف در منطقه آب گرفته به هر دلیل بپرهیزید. 


هیچ گاه به تنهایی در یک ناحیه سیل زده به این طرف و آن طرف نروید.


 اگر پیاده هستید و در محاصره آب گرفتگی‌ها قرارداریدو ناچار به حرکتید، تاجایی که ممکن است از مسیری بروید که آب حرکت نمی‌کند و برای اینکه از استحکام زمین جلوی پای خود مطمئن شوید از یک تکه چوب دستی استفاده کنید. 


خودرو و وسایل نقلیه محل امنی در مقابل سیل نیستند.


 اگر وسیله نقلیه شما (به علت فرورفتن در آب یا گل) از حرکت ایستاد، فورا آن را ترک کرده و به جای مرتفع بروید و اگر سیلاب حرکت و سرعت دارد وخروج از خودرو خطرآفرین است؛ در داخل خودرو بمانید و در نهایت در صورت بالا آمدن آب در داخل خودرو، روی سقف بروید.

دیگر خبرها

  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • برگردید تا غرق نشوید
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست
  • (تصاویر) وضعیت نوزادی که از شکم مادر مرده‌اش متولد شد
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • رئیسی: پیوند های عمیق اعتقادی و دینی دو ملت ایران و پاکستان ناگسستنی است/ تاکید بر مواضع مشترک
  • تاخت و تاز سینمای ژاپن در چین
  • بررسی مقتضای اصل در مجراهای مختلف شک در مسائل اعتقادی
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند!