Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:40:06 GMT

آیا رونالدو واقعا به مردم فلسطین کمک کرد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۷۰۳۷

آیا رونالدو واقعا به مردم فلسطین کمک کرد؟

کمک مالی کریستیانو رونالدو به مردم فلسطین در ماه مبارک رمضان صحت دارد؟ این موضوع اخیرا در برخی رسانه‌های خارجی مطرح شد اما به نظر می‌رسد واقعیت نداشته است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از elsport، چند روز پیش بعضی از سایت‌ها از کمک یک و نیم میلیون یورویی کریستیانو رونالدو به مردم غزه به مناسبت ماه مبارک رمضان سخن به میان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت عربی elsport به نقل از سایت "leadstories" نوشت که این خبر دروغ است و اصلاً صحت ندارد.

"leadstories" تماسی را با نماینده‌های رونالدو برقرار کرد و آنها خبر کمک مالی این بازیکن به مردم فلسطین را رد و تاکید کردند که این خبر مثل بسیاری از خبرهای دیگری که درباره این مهاجم پرتغالی منتشر می‌شود عاری از صحت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحمدلله، تکه کلام پسر رونالدو! + فیلم

در این ویدئو، دوست سعودی از کریستیانو جونیور می‌پرسد: چه خبر، چطوری؟ جونیور: الحمدلله! سپس دوست جونیور از توانایی او در عربی صحبت کردن ابراز تحسین می‌کند و می‌گوید: تو عربی خوب صحبت می‌کنی.

کد خبر: 1227436 برچسب‌ها فیلم

دیگر خبرها

  • (عکس) جشن تولد دختر رونالدو
  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • مخالفت قاطعانه رهبر حزب شاس و عضو ناظر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با هرگونه حمله به ایران/ حماس: پاسخ ایران ثابت کرد که دوران بزن در رو دیگر به سر آمده است/ ۱۶ نفر از اسرای غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند/ سایت وزارت راه رژیم صهیونیستی هک ش
  • آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان
  • مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند
  • شاهکار تاریخی رونالدو در باتلاق مسکو
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • الحمدلله، تکه کلام پسر رونالدو! + فیلم
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟