Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@01:33:54 GMT

عالیشاه: قرارداد دارم و حتما درخدمت پرسپولیس می مانم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۷۱۱۲

هافبک پرسپولیس گفت: لیگ قهرمانان آسیا تمام شد و باید به فکر بازی با سپاهان باشیم.

به گزارش تابناک ورزشی، امید عالیشاه پس از پایان مسابقه پرسپولیس مقابل السد گفت: متأسفانه امتیازاتی که از دست داده بودیم به ضررمان تمام شد. بازی خوبی داشتیم جای هوادارانی که به ورزشگاه نیامده بودند خالی بود و دست هوادارانی که آمدند و ما را تشویق کردند درد نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال مسابقات تمام شد و کاری نمی‌شود کرد باید به فکر بازی سپاهان باشیم ان‌شاءالله آن بازی را ببریم به فینال جام حذفی برویم و قهرمان شویم.

عالیشاه در خصوص صحبت‌هایی که در مورد جدایی او از پرسپولیس مطرح شده گفت: در این مورد چیزی نمی‌دانم و این را از شما می‌شنوم من با پرسپولیس قرارداد ۲ ساله بستم و سال بعد هم قرارداد دارم و در خدمت پرسپولیس هستم. وی در خصوص بازی با سپاهان و حساسیت‌های ایندی دار گفت: می‌خواهیم از فوتبال بازی کردن لذت ببریم فوتبال وسیله‌ای است که در کنار هم باشیم تا حداقل از این مشکلات اقتصادی فرار کنیم و در کنار هم شاد باشیم.

هافبک تیم پرسپولیس در مورد مسئله تقسیم‌بندی هواداران در بازی مقابل سپاهان گفت: من کارشناس نیستم که بخواهم این قضایا را تشخیص دهم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عالیشاه پرسپولیس برانکو جان بولتون بغداد عشایر عراق پرونده یاسین رامین مهلا مومن زاده جواد نکونام مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد