Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-03-28@21:35:07 GMT

رهاسازی یا کشتار دسته جمعی؟!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۷۲۰۷

در روزهاي اخير صفحه هاي متعدد حاميان حيوانات در منطقه غرب مازندران با انتقاد و اعتراض نسبت به ناپديد شدن هر چند مدت يکبار سگ هاي بلاصاحب در کمپ ساماندهي شهرداري رامسر خواستار روشن سازي اين ماجرا شدند. به گزارش بلاغ، در روزهاي اخير صفحه هاي متعدد حاميان حيوانات در منطقه غرب مازندران با انتقاد و اعتراض نسبت به ناپديد شدن هر چند مدت يکبار سگ های بلاصاحب در کمپ ساماندهي شهرداري رامسر خواستار روشن سازي اين ماجرا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بسیاری از مخاطبان این صفحه ها نیز بحث کشتار دسته جمعی سگ های بلاصاحب را توسط شهرداری مطرح کردند و موجب شدند تا شایعاتی نیز در فضای حقیقی شکل بگیرد.

خبرنگار ما در گفت و گویی کوتاه با یک منبع آگاه در شهرداری رامسر این موضوع را پیگیر شد.

این منبع آگاه در شهرداری رامسر اظهار کرد: سگ های بلاصاحب پس از مدت یک تا دو ماه نگه‌داری و عقیم سازی توسط دامپزشکان به صورت جمعی در مناطق دوردست شهرستان رهاسازی می‌شوند و سعی می شود هیچ گونه آسیبی به سگ ها نرسد.

وی افزود: تامین هزینه تغذیه و نگه داری با توجه به شرایط موجود بسیار بالا است و شهرداری مجبور است هر چند مدت یکبار سگ ها رو به صورت دسته جمعی در مناطق دور دست شهرستان رهاسازی کند.

این منبع آگاه در پایان گفت: هر گونه اقدام خلاف انسانی که برخی مطرح می کنند کاملا رد است و شهردای به هیچ وجه این اقدام غیر انسانی را انجام نمی دهد.

از طرفی بسیاری از حامیان حیوانات در منطقه غرب مازندران مدعی هستند که تامین غذا و بحث عقیم سازی توسط آنها انجام می شود و شهرداری فقط در گرفتن سگ ها در سطح شهر اقداماتی را انجام می دهد.

سگ های بلاصاحب بخصوص در فصل های سرد سال به مناطق پایین دست برای تهیه غذا می آیند که در شهرستان رامسر با توجه به نزدیکی کوه و جنگل به منطقه شهری تعداد حضور سگ ها افزایش چشم گیری دارد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ فوتی و ۲ مصدوم در برخورد زنجیره ای محور کرمانشاه به حسن آباد

محمد باقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۰:۳۳ سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳؛ در محور کرمانشاه به حسن آباد سه دستگاه خودرو پراید، پژو پارس و پژوه ۴۰۴ با هم تصادف کردند.

وی افزود: امدادگران پایگاه هلال‌احمر مرصاد بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و عملیات رهاسازی را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: این حادثه ۱ نفر فوتی داشت که پس از انجام اقدامات رهاسازی، فرد فوتی تحویل عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه گردید.

وی ادامه داد: ۲ نفر از مصدومین این حادثه نیز جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس برای انتقال به نزدیک‌ترین مرکز درمانی شدند.

کد خبر 6063057

دیگر خبرها

  • مسمومیت دسته‌جمعی با گاز مونواکسیدکربن
  • حال خوش آهوان در دشت مغان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • ضیافت افطاری دسته جمعی روزه داران پاتاوه در مصلی این شهر
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • سخنگوی شهرداری تهران : مردم به شادی جمعی نیاز دارند | هر شب ۲۰ هزار کاسه آش تقدیم روزه‌داران می‌ شود
  • برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!
  • ۱ فوتی و ۲ مصدوم در برخورد زنجیره ای محور کرمانشاه به حسن آباد
  • تصادف در محور کرمانشاه - اسلام‌آباد ۱ فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت
  • اصلاح روشنایی و آسفالت مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی در سمنان