Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، از تمامی طرف‌های درگیر در تشدید تنش‌ها میان آمریکا و ایران خواست تا «میزان تنش لفظی» خودشان را کاهش دهند.

استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل، روز دوشنبه در مقابل خبرنگاران تاکید کرد: «ما درباره افزایش تنش‌های لفظی نگران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او گفت: «با منطقه‌ای بسیار بی‌ثبات روبرو هستیم. هرگونه تحولی، چه از لحاظ عملی و چه از لحاظ بیانی، همیشه می‌تواند به برداشت اشتباه منجر شود و تنها خطر بی‌ثبات‌تر شدن اوضاع را در پی دارد.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان ملل آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی گالانت از پاسخ دوباره ایران

وزیر جنگ اسرائیل مدعی شد که با کمک آمریکا و شرکای دیگر حملات موشکی و پهپادی ایران را دفع کرده و خسارات جزئی وارد شد.

به گزارش مشرق، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از اقدام تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه این رژیم در لفاظی جدید گفت که تقابل ایران و اسرائیل هنوز تمام نشده است.

گالانت با اشاره به اینکه «اسرائیل با صدها موشک و هواپیماهای بدون سرنشین مورد حمله قرار گرفت مدعی شد که (نیروهای دفاعی اسرائیل) این حمله را به طرز چشمگیری خنثی کردند».

وی همچنین تاکید کرد که اسرائیل باید برای هر سناریویی آماده باشد و از شهرک نشینان خواست گوش به زنگ باشند و به دستورات ارتش اسرائیل توجه کنند.

وزیر جنگ اسرائیل که تلاش کرد از بار خسارات حملات ایران بکاهد اذعان کرد که با کمک ایالات متحده و دیگر شرکای این رژیم موفق شده‌اند از قلمروی اسرائیل دفاع کنند.

وی مدعی شد؛ «با کمک آمریکا و دیگر شرکا خسارات جزئی وارد شد..»

شب گذشته منابع مطلع خبر دادند که آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال کمک به اسرائیل هستند و با پهپادها و موشکهای ایران مقابله می‌کنند.

دولت اردن نیز صبح امروز (یکشنبه)، به طور تلویحی از همکاری برای مقابله با موشکهای ایران خبر داد و گفت که نیروها و دستگاه‌های امنیتی این کشور با هر چیزی که امنیت و تمامیت ارضی این کشور را به خطر بیندازد، مقابله خواهند کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • نتانیاهو هرگز پاسخ ایران را پیش بینی نمی‌کرد/ ادبیات مقامات رژیم صهیونیستی پس از حمله ایران تغییر کرد/ عملیات ایران معادله بازی میان تهران و تل آویو را تغییر داد/ نگرانی و ترس در جامعه صهیونیستی همچنان ادامه دارد
  • ابراز نگرانی عمیق اتحادیه آلبا از تشدید خشونت‌ها در خاورمیانه
  • ابراز نگرانی سران عراق و اردن از تشدید تنش‌ها در منطقه
  • نگرانی گالانت از پاسخ دوباره ایران
  • واکنش روسیه به پاسخ موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل
  • واکنش روسیه به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران
  • درخواست مسکو از طرف‌های درگیر در منطقه
  • ابراز نگرانی ژاپن نسبت به اوضاع منطقه
  • ابراز نگرانی دوحه نسبت به تحولات منطقه
  • نگرانی بایدن از تلاش نتانیاهو برای کشاندن پای آمریکا به درگیری‌ گسترده در منطقه‌