Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@22:04:48 GMT

آب و فاضلاب کشور

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۷۲۵۹

آب و فاضلاب کشور

نام شخص حقوقی آب و فاضلاب کشور  

کد فراخوان ۳,۲۰۲,۰۸۱ - سه ميليون و دويست و دو هزار و هشتاد و يک   تاریخ آخرین به روز رسانی ۳۱ / ۲ / ۱۳۹۸ - سی و يکم ارديبهشت ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   تعداد دفعات بازدید ۰ - صفر   نوع انتشار فراخوان   نوع فراخوان آگهی مناقصه   حوزه فعالیت فراخوان
  امور خريد يا تامين کالا

  نوع برگزاری يک مرحله ای   واحد پولی برآورد مالی ريال   برآورد مالی 15000000000   نام روزنامه منتشر کننده آگهی ۱۹دی   تاریخ درج آگهی در روزنامه ۳۱ / ۲ / ۱۳۹۸ - سی و يکم ارديبهشت ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   بين المللی است   احتمال تمديد مهلت دارد   لغو شده   تجدید شده   تاريخ بازگشايی پاکات ۱۹ / ۳ / ۱۳۹۸ - نوزدهم خرداد ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   مهلت ارسال پيشنهاد ۱۸ / ۳ / ۱۳۹۸ - هجدهم خرداد ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   مهلت دریافت اسناد ۷ / ۳ / ۱۳۹۸ - هفتم خرداد ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   تاريخ اعتبار پيشنهاد ۱۸ / ۶ / ۱۳۹۸ - هجدهم شهريور ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   کشور | استان | شهر جمهوری اسلامی ايران - بوشهر - بوشهر   موضوع (آگهی ۹۸/۳۷) خريد يک دستگاه بيل مکانيکی چرخ زنجيری جهت شبکه جمع آوری فاضلاب شهر بوشهر   دستگاه مناقصه گزار شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر   محل دریافت اسناد سامانه ستاد به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

setadiran.ir   طبقه بندی موضوعی
  قطعات-تجهيزات-ماشين آلات

  توضيحات شماره فراخوان در سامانه ستاد : ۲۰۹۸۰۰۱۳۴۴۰۰۰۰۵۳

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: آب و فاضلاب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند

در پی وقوع سیل در استان‌های جنوبی، ۱۴۶ نیرو در قالب ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هاشم امینی، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به وقوع سیلاب در استان‌های جنوبی کشور گفت: از ساعات اولیه وقوع سیل، تیم‌های واکنش سریع در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان وارد عمل شده‌اند.

وی ادامه داد: تا این لحظه خسارت‌های محدودی در استان‌های کرمان و هرمزگان به تاسیسات آبرسانی وارده شده است و در شهر کنارک نیز شاهد آب‌گرفتگی هستیم که نیروهای امدادی در حال رفع آن هستند.

امینی با بیان اینکه هم‌اکنون 146 نیروی عملیاتی در قالب 73 تیم واکنش سریع در حال مدیریت سیلاب هستند گفت: ذخیره‌سازی آب در مخازن ذخیره مناطق شهری و روستایی که در معرض آسیب‌پذیری بالا قرار دارند و همچنین پایش و رصد مستمر کلر مازاد و کدورت آب در مناطقی که منابع تولید در حاشیه رودخانه ها و یا از سدها آب تامین می‌شود نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: ایمن‌سازی خطوط برق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و ایجاد خاکریز در اطراف منابع تولید (چاه‌ها) و ایستگاه‌های پمپاژ آب و فاضلاب در معرض سیلاب از دیگر اقدامات لازم برای مقابله با آسیب‌های احتمالی ناشی از سیل است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور از رصد مستمر تاسیسات تامین، تولید و انتقال آب در طول بحران در دفاتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌های درگیر سیل خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی از شهرستان‌ها نیروها و تجهیزات امدادی از استان‌های همجوار (معین) اعزام شده‌اند و کلیه تجهیزات فاضلاب و پمپ‌های لجن‌کش قوی و تجهیزات مقابله با بحران برای امدادرسانی در مناطق سیل‌زده در حال فعالیت‌اند.

امینی خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی شرکت‌های آب و فاضلاب در کنار مسئولیت‌های خود به سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مدیریت سیلاب در معابر شهری و مسیرهای روستایی یاری می‌رسانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۵ هزار روستا در کشور
  • آبرسانی به ۵۰۰۰ روستای کشور
  • مصرف در تنگنای نااطمینانی؛ دولت کار خودش را می‌کند
  • بازدید وزیر کشور از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری