Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:07:27 GMT

رسانه‌ها پیش از موعد مقرر فضای استان را انتخاباتی نکنند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۷۲۷۴

رسانه‌ها پیش از موعد مقرر فضای استان را انتخاباتی نکنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها پیش از موعد مقرر فضای استان را انتخاباتی نکنند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سید محمدکاظم نظری عصر دوشنبه، 30 اردیبهشت ماه 98 در نشست با مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی، سازمانها و نهادهای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر احمدی، استاندار و دکتر متقیان مدیرعامل ایسنا افزود: انتظار می‌رود روابط عمومی ادارات و نهادها پاسخگوی مطالبات به حق مردم بوده و ارتباط خوبی با رسانه‌ها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار اطلاع رسانی خدمات انجام شده به مردم در حوزه‌های مختلف شد و اظهار کرد: روابط عمومی برخی دستگاه‌های اجرایی حتی در مقابل برخی سیاه نمایی‌ها سکوت می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این استان به مسائل سیاسی و اخبار روز اهمیت می‌دهند انتظار می‌رود رسانه‌ها و روابط عمومی ادارات برای ایجاد یک فضای آرام کمک کنند .

نظری با بیان اینکه نباید اجازه دهیم فضای استان پیش از موعد مقرر انتخاباتی و از حد و مرزهای قانون عبور کند، تصریح کرد: سیاست دولت از ابتدا تاکنون ایجاد فضای باز فرهنگی، خبری و انتقاد منصفانه بوده اما این دلیل نمی‌شود که برخی رسانه‌ها دستگاهها و مدیران را تخریب کنند.

وی خواستار کمک کردن به ایجاد فضای آرام و با نشاط در استان شد و ادامه داد: دامن زدن به مسائل قومیتی به لحاظ امنیتی برای کشور خوب نیست و برای استان با واپسگرایی همراه است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برخی رسانه‌ها به طایفه گرایی و قومیت گرایی به شدت دامن می‌زنند اما به لحاظ فرهنگی، امنیتی و اجتماعی به نفع استان نیست.

نظری اضافه کرد: امیدواریم با کمک روابط عمومی ها و رسانه ها امسال انتخابات آزاد، بانشاط و آزاد داشته باشیم و انتخابات در فضای سالم برگزار شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رسانه ها معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نتیجه پژوهش سازمان غیر دولتی هلندی یوروچایلد نشان داد کودکان و نوجوانان ترجیح می‌دهند فعالیت‌های برخط خود را بطور شفاف بیان نکنند و با بزرگسالان در مورد خطراتی که در فضای مجازی با آنها روبرو هستند صحبت نکنند. 

احمد امین فرد گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد