Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@23:03:37 GMT

واکنش کاربران به پست اینستاگرامی مهناز افشار

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۷۲۷۵

واکنش کاربران به پست اینستاگرامی مهناز افشار

ساعت24 - دو روز قبل پس از این که وکیل یاسین رامین، همسر مهناز افشار درخصوص پرونده مالی و واردات شیرخشک آلوده، از بیان جزئیات حکم بدوی دادگاه خودداری کرد، خبرگزاری ها به نقل از منبع آگاه از 17 سال حبس (که هفت سال آن اجرا می شود) خبر داد.

دو روز قبل پس از این که وکیل یاسین رامین، همسر مهناز افشار درخصوص پرونده مالی و واردات شیرخشک آلوده، از بیان جزئیات حکم بدوی دادگاه خودداری کرد، خبرگزاری ها به نقل از منبع آگاه از 17 سال حبس (که هفت سال آن اجرا می شود) خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه این حکم قطعی و به نقل از منابع رسمی دستگاه قضا نیست اما پیش از این هلال احمر به عنوان شاکی این پرونده از رای صادر شده اظهار رضایت کرده بود. به هر روی مهناز افشار و همسرش یاسین رامین این روزها در تیررس واکنش کاربران فضای مجازی هستند.

مهناز افشار که اکنون در خارج از کشور به سر می برد خود متهم ماجرای بازنشر یک توئیت جعلی درباره قتل طلبه همدانی است. افشار نیز خودش دیروز پس از انتشار حکم همسرش با پستی عجیب در اینستاگرام واکنش نشان داد. او چند فریم عکس از خودش منتشر کرد و ذیل عکس نوشت: «قهرش همه رحمت شد.زهرش همه شربت شد. ابرش شکرافشان شد. تا باد چنین بادا. »

اغلب کاربران این پست مهناز افشار را واکنش به انتشار حکم همسرش دانستند.

در کنار این پست، بسیاری ازکاربران نیز در توئیتر واکنش نشان دادند که تعدادی از آن ها را با هم مرور می کنیم:

-همه فن حریف دو عالم، خانم افشار، نظری درباره محکومیت یاسین رامین ندارند؟

-اگر خواستین برای تثبیت جایگاه مالی وسیاسی تان با یک آقازاده ازدواج کنید، برای انتخاب تان وقت بگذارید و سریع هول نشوید، شاید آقازاده مذکور به زودی زندانی بشه.

-آقاشون جنتلمنه جنتلمنه!

-خانم مهنازافشار لطفا یک توئیت روشنگرانه هم درباره جرمِ همسر محترمتون بزنید. حکم یاسین رامین برای تحت فشار قرار دادن مهناز افشار صادر شده .

-بس کنید تو رو خدا مگه جرمی بالاتر از وارد کردن شیرخشک فاسد هم داریم ؟! چرا قضیه رو خراب می کنید!

-خوب خانم مهناز افشار نظری ندارید؟ به جز نظر دادن درباره مسائلی که تخصص و اطلاعی از آن ندارید، درخصوص مسائل دیگری که کاملا به شما مربوط می‌شود نمی‌خواهید نظری بدهید؟ مثلا درباره یاسین رامین و شیرخشک آلوده ؟

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اینستاگرام مهناز افشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | القسام تصاویر هدف قرار دادن تانک و بولدوزر رژیم اشغالگر را منتشر کرد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این کلیپ نشان می‌دهد که یکی از رزمندگان مقاومت، تانک مرکاوا را تا نزدیک شدن به موقعیت خود زیر نظر گرفته و سپس با شلیک یک فروند موشک یاسین ۱۰۵، آن را کاملا منهدم می‌کند.

این صحنه‌ها همچنین نشان می‌دهد که رزمندگان مقاومت یک بولدوزر D۹ را با گلوله یاسین ۱۰۵ از فاصله نزدیک هدف قرار دادند که باعث آتش گرفتن آن شد.

گردان‌های القسام دیروز دوشنبه، صحنه‌هایی از هدف قرار دادن مقر ارتش رژیم اشغالگر و مقابله رزمندگان با خودرو‌های نظامی در حال نفوذ به اطراف مرکز پزشکی الشفا در شهر غزه را پخش کردند.

رزمندگان القسام، خودرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی را از فواصل مختلف با گلوله‌های «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند که این خودرو‌ها به دقت مورد اصابت قرار گرفتند و در آتش سوختند.

این صحنه‌ها نشان می‌دهد که رزمندگان القسام مقر فرماندهی و کنترل رژیم اشغالگر را با گلوله‌های کالیبر ۱۲.۷ ضد استحکامات هدف قرار دادند و حداقل دو نظامی را زخمی و یکی از هواپیما‌های اشغالگر را که در منطقه در حال پرواز بود، رهگیری کردند.

دیگر خبرها

  • شفاف‌سازی رودیگر درخصوص پست اینستاگرامی‌اش درباره ماه رمضان
  • اجرای زیبای احسان یاسین در برنامه محفل
  • برخورد قانونی با گردانندگان ۹ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن در سرخس
  • قرائت متفاوت قرآن توسط احسان یاسین، خواننده معروف در برنامه محفل+ فیلم
  • تشدید بازرسی از داروخانه‌ها در تعطیلات نوروزی
  • حرکت آکروباتیک و گل تماشایی یاسین بنزیا مقابل آفریقای جنوبی (الجزایر 3-3 آفریقای جنوبی)
  • همراهی داروخانه‌ها در عرضه شیرخشک دولتی تایید شد
  • ببینید | القسام تصاویر هدف قرار دادن تانک و بولدوزر رژیم اشغالگر را منتشر کرد
  • «پینگ پنگ» اینستاگرامی با روان مردم توسط دو سلبریتی!
  • «پینگ پنگ» اینستاگرامی احساسات و روان مردم توسط دو سلبریتی!