Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@01:01:06 GMT

انفجار خیابان اشرفی اصفهانی قربانی دوم را هم گرفت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۷۳۳۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از فوت دو نفر در حادثه انفجار و آتش سوزی خیابان اشرفی اصفهانی خبر داد.

به گزارش مهر، سید جلال ملکی با اشاره به افزایش قربانیان حادثه انفجار و آتش سوزی یک مغازه تعمیرات خودرو در محدوده اشرفی اصفهانی گفت: که یک نفر دیگر نیز از زیر آوار خارج شد که پس از بررسی‌های عوامل اورژانس مشخص شد وی جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ١٣ و ٢١ دقیقه صبح امروز حادثه انفجار در خیابان اشرفی اصفهانی نرسیده به جلال آل احمد به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن سه ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل اعزام شدند. در محل مشاهده شد که مغازه‌ای دو طبقه به وسعت ٢٠ متر که طبقه اول کاربری تعمیرات خودرو و تعویض روغن و طبقه منفی یک انبار لوازم خودرو بود در قسمت جنوبی حیاط یک مجتمع مسکونی چهار طبقه وجود داشت که در اثر انفجار دچار آتش‌سوزی شده بود.

این مغازه دچار آتش سوزی و بر اثر انفجار، تخریب شده بود دو دستگاه خودرو پراید و سمند که در مجاورت این مغازه پارک شده بود نیز شعله ور بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انفجار قربانی خیابان اشرفی اصفهانی جان بولتون بغداد عشایر عراق پرونده یاسین رامین مهلا مومن زاده جواد نکونام مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز و آتش‌سوزی در آساوله سنندج (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی یک پمپ بنزین در کرمان (فیلم) آتش سوزی مهیب در بازار بندرعباس (فیلم) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • انفجار گاز و آتش‌سوزی در آساوله سنندج (فیلم)
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت