Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:14:12 GMT

1758 دکل BTS تلفن همراه در کردستان نصب شده است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۷۴۱۸

1758 دکل BTS تلفن همراه در کردستان نصب شده است

سنندج - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: تا پایان سال گذشته یک هزار و 758 دکل BTS تلفن همراه در نقاط مختلف استان نصب و راه اندازی شده است.

فردین سعیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر این، پیمانکار وزارت ارتباطات در حال اجرای سایت های BTS تلفن همراه برای 19 روستای استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«ایستگاه پایه فرستنده/گیرنده (Base Transceiver Station) که مخفف BTS است، مجموعه ‌ای از تجهیزات مخابراتی بی‌سیم و باسیم است که ارتباط میان کاربر موبایل و یک شبکه عمومی را فراهم و تسهیل می‌ کند».
وی به برنامه ریزی وزارت ارتباطات برای نصب 80 سایت دکل اینترنت پرسرعت روستایی در استان اشاره کرد و افزود: از این تعداد تا پارسال 22 دکل نصب شد و فونداسیون 6 سایت نیز اجرا و در حال نصب دکل هستند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان با بیان اینکه اجرای بقیه دکل ها در مراحل تملک زمین، دریافت مجوزهای مربوطه و تامین برق است، یادآور شد: با نصب این 80 سایت، 881 روستای استان زیرپوشش اینترنت پرسرعت قرار می گیرند.
سعیدی اضافه کرد: تعداد روستاهای بهره مند از اینترنت پرسرعت مخابرات، 461 مورد و روستاهای برخوردار از اینترنت LTE نیز 339 مورد است.
استان کردستان با یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت، 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 697روستای دارای سکنه دارد.
در حال حاضر یک میلیون و 268 هزار و 547 مشترک در کردستان از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند و ضریب نفوذ تلفن همراه حدود 110 درصد است.
7355/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد زيرساخت دكل BTS تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم

به گزارش صدای ایران،خبرگزاری تسنیم نوشت: در روز‌های گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت