Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی، ساعت ۲۴ امشب ۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری دندانپزشکی است. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون دستیاری دندانپزشکی نشده‌اند و یا همچنین افرادی که نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود یا تکمیل مدارک دارند، تا ساعت ۲۴ امشب (سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه) مهلت دارند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام، ویرایش یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

سی و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی ۹ صبح روز پنج شنبه ۶ تیر ماه به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در شهر‌های تهران، اصفهان، بابل، تبریز، شیراز، کرمان، مشهد، یزد و همدان برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه این آزمون از ساعت ١٨ روز دوشنبه سوم تیرماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نظر گرفتن مهلت مجدد ثبت نام متقاضیان نوبت دوم کنکور را عیدی این سازمان به داوطلبان عنوان کرد و گفت: این مهلت ساعت ۲۴ امشب پایان می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالرسول پورعباس در گفت‌وگو با ضمن بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی که تا تاریخ تعیین شده به دلیل تعطیلات عید نوروز موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که صرفاً در روزهای چهارشنبه ۲۹ فروردین و پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: داوطلبان باید تا پایان امشب ضمن مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و این مهلت در نظر گرفته بدون در نظر گرفتن هزینه ثبت نام با تأخیر عیدی سازمان با جاماندگان کنکور است و به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات قابل پذیرش نخواهد بود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات ندارند.

پورعباس با تاکید بر اینکه امکان تغییر زمان برگزاری کنکور وجود ندارد، گفت: آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 745699

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری
  • آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین
  • آغاز آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم
  • آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم در استان اصفهان