Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:19:52 GMT

مجموعه ورزشی پیامبر اعظم قم 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۷۴۶۷

مجموعه ورزشی پیامبر اعظم قم 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

قم – ایرنا – مدیر کل ورزش و جوانان قم با اشاره به پیشرفت 98 درصدی وضعیت تکمیل مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) گفت: مراحل نهایی تکمیل این مجموعه مهم ورزشی درحال انجام است و در پایان ماه مبارک رمضان به صورت آزمایشی به بهره برداری می رسد.

رسول منعم روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا با بیان اینکه بهره برداری ازاین مجموعه ورزشی موجب تحول و افزایش چشمگیر زیرساختهای ورزشی قم می شود اظهار داشت: تنها برخی از جزئیات و ریزه کاری های این پروژه باقی مانده است که بزودی به اتمام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) با 9 هزار متر مربع زیربنا، شامل سالن ورزشی یک هزار و 500 نفره، استخر سرپوشیده و سالن های ورزشی کشتی پهلوانی و زورخانه در سطح بین المللی می باشد که بیش از 375 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز این مجتمع ورزشی هزینه شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان قم افزود: مجموعه ورزشی پیامبر اعظم در منطقه محروم امامزاده سید علی(ع) قم واقع در بلوار 15 خرداد احداث شده است که از امکانات ورزشی مجهز محروم بود و با بهره برداری ازآن، بخش زیادی از نیازهای منطقه به زیرساخت های ورزشی برطرف می شود.
منعم ادامه داد: در این مجموعه ورزشی ،آخرین استانداردهای بین المللی مورد توجه قرار گرفته است به گونه ای که امکان برگزاری مسابقات بین المللی در سالن ورزش پهلوانی و زورخانه ای این مجموعه وجود دارد.
وی اظهار داشت: قطعه زمینی رو به روی این مجموعه برای احداث مجموعه اقامتی خریداری شده است که با احداث آن زمینه لازم برای میزبانی و اسکان رقابت های مختلف در قم بیش از پیش و در بالاترین استانداردها فراهم می شود.
عملیات احداث مجتمع ورزشی پیامبر اعظم قم اوایل خرداد ماه 93 با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد. قرار بود این پروژه مهم ورزشی 36 ماهه تکمیل و به بهره برداری برسد.
وزیر ورزش و جوانان بهمن ماه سال گذشته با سفر به قم از روند احداث این مجموعه ورزشی بازدید کرد.
7404/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش و جوانان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هادی حق‌بین گفت: این مجموعه ورزشی تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی افزود:مجموعه ورزشی امامزاده یحیی شامل ساختمانی ۲ طبقه با زیربنای ۳ هزارو ۷۰۰ مترمربع است.

وی گفت: عملیات اجرایی این طرح در زمینی به مساحت ۱۹۰۴ متر مربع آغاز شده که طبقه اول مجموعه شامل استخر و طبقه دوم بنا شامل سالنی برای ورزش‌های توپی خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، تجهیز کارگاه و ثبت سفارش آزمایشات جوش، پیچ و میلگرد انجام شده و اقداماتی از قبیل آرماتوربندی دیوار حائل ضلع شرقی، زنگ زدایی و اجرای پوشش ضد زنگ اسکلت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی