Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:31:10 GMT

ایسنا؛ رسانه‌ای خوش‌نام است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۷۴۸۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایسنا رسانه‌ای خوش‌نام در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حسن نوروزی در دیدار با دکتر متقیان، مدیرعامل ایسنا افزود: برخی رسانه‌ها به جنجال ها و حاشیه‌ها می پردازند اما ایسنا در راستای آگاهی مردم فعالیت کرده و در سطح کشور و دنیا می درخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و نقد منصفانه لازمه رشد و توسعه است و نبود نقد منصفانه موجب رکود می شود.

دکتر علی متقیان، مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این دیدار گفت: طبق بررسی های صورت گرفته در خصوص انعکاس و نفوذ خبرها در سطح کشور، ایسنا به اتفاق رتبه اول نفوذ خبر را در کشور دارد.

وی افزود: ایسنا وابسته به هیچ تشکیلات، گروه و جناح سیاسی نیست بلکه منویات امام و رهبری را سرلوحه کار خود قرار دادیم و ارکان نظام، دولت، مجلس و قوه قضائیه را حمایت می کنیم. از دولت حمایت می کنیم چراکه دولت از ارکان نظام است.

مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهارکرد: دولت را نقد می کنیم اما به هیچ وجه تخریب نمی کنیم.

متقیان اضافه کرد: ایسنا به استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت معرفی و شکوفایی بخصوص بخش گردشگری نگاه ویژه داشته باشد.

همچنین سید محمد قائم کاظمی بیدک، رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: با وجود برخی مشکلات و محدودیت ها، رشد و توسعه  ایسنای استان از برنامه‌های ویژه ماست.

وی افزود: ایسنا به منظور تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و برنامه ریزی فرهنگی و تربیتی و ایجاد آمادگی فکری و ذهنی قشر جوان بخصوص دانشجویان راه اندازی شده است که اطلاع رسانی می کند.

کاظمی بیدک اظهارکرد: ایسنا نقش بسزایی در فضای رسانه ای کشور و حتی خارج از کشور دارد و تاکنون عملکرد خوبی بجا گذاشته است.

رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در این استان و کشور منبع خبر مسئولان و مردم، ایسناست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک گفت: هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت) امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» نامگذاری شده و به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در تیپ ۴۸ فتح اجرایی خواهد شد. وی بیان کرد: صعود رزمندگان تیپ ۴۸ فتح به قله دوگوش آبشار یاسوج، دعوت از دکتر جانمحمد ملک زاده متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ارائه توضیحاتی درباره بهبود تغذیه و سبک غذایی در خانواده توسط او برای کارکنان تیپ از جمله این برنامه هاست. معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی ایستگاه پایش علائم سلامت فردی (فشارخون، تست قند خون و BMi کارکنان)، دعوت از روانشناس جهت ارائه مطالبی در مورد کنترل استرس و اضطراب و بهبود شاخص‌های سلامت روان برای کارکنان یگان و خانواده آنان، اهدای خون و پیاده روی همگانی از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در این یگان است.

دیگر خبرها

  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح