Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:30:18 GMT

نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز در سنندج ضروری است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۷۵۰۱

نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز در سنندج ضروری است

به گزارش خبرنگار مهرْ محمدابراهیم زارعی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج اظهار داشت: ادارات و سازمان‌های مسئول باید با دقت بیشتری بر ساخت و سازها در شهرستان سنندج نظارت داشته باشند.

وی با اشاره به رسالت محیط زیست و منابع طبیعی در راستای جلوگیری از تخریب منابع طبیعی، افزود: انتظار می‌رود که در چهارچوب قوانین و مقررات با افرادی که به منابع طبیعی آسیب می‌زنند برخورد صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان سنندج ادامه داد: همچنین نیاز است شهرداری سنندج نیز در چهارچوب قوانین و وظایف ذاتی خود با هر گونه ساخت و ساز در سنندج جلوگیری کرده و نسبت به اجرایی کردن احکام ماده ۱۰۰ نیز جدیت لازم را داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به سال رونق تولید و لزوم مشارکت همگانی در راستای اجرایی کردن سیاست‌های این مهم، عنوان کرد: انتظار می‌رود که همه ادارات و سازمان‌های دولتی با تسهیل گری سیاست‌های این شعار را دنبال کنند.

زارعی گفت: یکی از مهمترین زیرساخت‌ها در راستای رونق تولید مشارکت و همکاری بانک هاست که انتظار داریم این مهم از سوی بانک‌های عامل در سطح استان کردستان به ویژه شهرستان سنندج به صورت ویژه دنبال شود.

وی بیان کرد: همچنین نیاز است که زمینه برای حضور افراد سرمایه گذار در سطح شهرستان فراهم شده و در این راستا باید ادارات و سازمان‌های دولتی مسئول هم نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند.

فرماندار شهرستان سنندج همچنین به موضوع تشدید نظارت‌ها بر بازار اشاره کرد و گفت: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای نظارت بهتر بر بازار یکی از نیازهای لازم و ضروری است و در همین راستا سازمان‌های مسئول باید از کمک مردمی نیز در این مسیر استفاده کنند.

کد خبر 4622300

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری سنندج ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب

علی مرادی معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان کرمانشاه در جلسه کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل‌بخشی منابع آب‌های زیرزمینی استان که در سالن جلسات این شرکت برگزار شد، گفت : از سال ۱۳۸۶ تا سال ۱۴۰۱، حدود ۵ هزار و ۳۷۵ چاه غیرمجاز و در سال ۱۴۰۲ نیز ۳۹۶ چاه غیرمجاز و در مجموع با حجم ذخیره ۱۵۶.۷ میلیون مترمکعب مسدود شده است.

وی اشاره‌ای به وضعیت نصب کنتور هوشمند چاه‌های استان داشت و تصریح کرد: تعداد کنتور‌های نصب شده از اول برنامه تا پایان ۱۴۰۱ حدود ۲ هزار و ۶۴۱ دستگاه بوده و سال گذشته با نصب ۵۵۹ دستگاه مجموع کنتور‌های نصب شده چاره‌های استان به ۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه رسید.

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان کرمانشاه یادآور شد: سال گذشته طی تفاهم‌نامه‌ای با صنایع پیشرفته رضوی قرار شده که در ۲ محدوده شاخص استان به صورت ویژه ماهیدشت کرمانشاه بر روی چاه‌های آب ۲ هزار و ۴۰۰ کنتور نصب شود که برنامه همچنان ادامه دارد.

وی گفت: سال گذشته تفاهمنامه‌ای با بانک کشاورزی در راستای ارائه تسهیلات به کشاورزان که وسع مالی ندارند، منعقد شد.

رسول فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: ان‌شاءالله امسال مجموعه همکاران با توان و برنامه‌ریزی بهتر کار‌ها را در حوزه حفاظت و صیانت از منابع‌آب پیش خواهند برد.

وی ادامه داد: کاستی‌ها و نواقصی وجود دارد که باید همکاران با انگیزه کافی با تقسیم و تشریح وظایف با استفاده از ظرفیت‌های نرم‌فزاری و سخت‌افزاری؛ خلاء‌ها را جبران کنند.

مدیرعامل آب و منطقه‌ای استان کرمانشاه از گشت‌های بازرسی خواست با جدیت براساس برنامه زمان‌بندی در فصول کم‌آبی و پرآبی از تمامی دشت‌ها و منابع آبی تحت نظارت شرکت، بازدید‌های در راستای پرکردن چاه‌های غیرمجاز و مبارزه با حفر چاه‌های غیرمجاز داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • برداشت ۲۲ میلیون مترمکعب آب غیرمجاز از چاه‌های غیرمجاز در قم