Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فتح از پروژه های قرارگاه پیشرفت آبادانی چاروسا بازدید کرد.به گزارش بلاغ،امروز فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه هیاتی از سطح استان به بخش چاروسا سفر کرده و ابتدا با حضور در دفتر امام جمعه قلعه رئیسی با امام جمعه این شهر دیدار سپس از پروژه‌های پیشرفت و آبادانی چاروسا بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قلعه رئیسی در نشست با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سپاه را نماد آبروی کشور دانست و خاطرنشان کرد: اگر بسیج و سپاه نبودند کشور و نظام ما هرگز به این امنیت و آسایش و اقتدار نمی‌رسید و درحال حاضر بسیج حافظ و منافع انقلاب اسلامی بوده و مسیر انقلاب به واسطه تشکیل بسیج و توسط مردم دیده می شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز اگر در نقطه اوج اقتدار و صلابت قرار گرفته به خاطر حفظ روحیه بسیجی، ارزشی و انقلابی است که دشمن همواره از آن به عنوان یک هراس و واهمه حقیقی یاد می‌کند.

وی با تقدیر از خدمات بسیج و سپاه در سطح شهرستان و منطقه افزود: در بسیاری از کارها و برنامه‌های فرهنگی تنها امیدواری خود سپاه و بسیج است و این مایه افتخار است.

صلواتی بیان کرد: در منطقه ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای فرهنگی نمایندگی ندارند و تنها در بسیاری برنامه‌ها سپاه و بسیج کمک و بانی کارها هستند.

امام جمعه قلعه رئیسی با تقدیر از پروژه های سپاه فتح استان در قرارگاه پیشرفت و آبادانی تاکید کرد: بسیاری از پروژه‌هایی که قرارگاه در حال کار است از نیازهای اصلی منطقه بود که نمونه آن پروژه استخر آب روستای آبله است که امیدواری را در مردم روستا به وجود آورد.

صلواتی چاروسا را یکی از مناطق با ظرفیت های بسیار ارزشمند دانست و ادامه داد: چاروسا یکی از مناطق دارای ظرفیت های بسیار ارزشمندی است که اگر کسی باشد از این ظرفیت ها استفاده کند می تواند بیشترین استفاده را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: وجود زمین‌های کشاورزی، آب کافی، مناطق بکر و سرسبز از جمله ویژگی این منطقه است که امیدواریم در این راستا سپاه توجه ویژه داشته باشد.

امام جمعه قلعه رئیسی نبود سالن ورزشی و زمین ورزشی در شهر قلعه رئیسی را نگران کننده دانست و متذکر شد: این منطقه جوانان نخبه در زمینه های مختلف به خصوص ورزش دارد که از نعمت ورزشگاه و سالن ورزشی مختلف بی بهره است که امیدواریم سپاه فتح استان در این زمینه همکاری خوبی داشته باشد.

سردار خرمدل هم در این نشست با تقدیر از ائمه جمعه در جهت توجه به مشکلات مردم عنوان کرد: سپاه پاسداران نماد ولایت پذیری در حراست و صیانت از ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت های روستاهای استان اشاره و بیان کرد: روستاهای استان روستاهای ظرفیت پذیر هستند که متاسفانه از این ظرفیت ها توسط مردم استفاده نمی شود و به جای استفاده از این ظرفیت ترجیح می دهند از شهرهای بندری استفاده می کنند در صورتی که ظرفیت این روستاها می تواند اشتغال زایی داشته باشند، به نحوی که در بسیاری مواقع ظرفیت استان و بیکاری را مشاهده می کنم افسوس می خورم.

خرمدل افزود: باید تلاش کرد تا فرهنگ اشتغال را در استان نهادینه کرد و در تلاش هستیم تا با برنامه های مختلف این امر را ترویج دهیم.

سپس فرمانده سپاه فتح استان به همراه امام جمعه قلعه رئیسی از مصلای نماز جمعه و ساختمان حوزه مقاومت بازدید کردند و در ادامه به سمت روستای آبله حرکت و از پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادنی بازدید کردند.

 خرمدل در روستای آبله و در حاشیه بازدید از استخر زمین های کشاورزی این روستا بیان کرد: در سطح استان 5 دهستان را شناسایی کردیم و مشکلات آنها را تقسیم کردیم و بیش از 130پروژه عمرانی را در این مناطق آغاز کردیم که 40درصد از این پروژه ها به بهره برداری رسیده است.

فرمانده سپاه فتح استان خاطرنشان کرد: در این برنامه علاوه بر پروژه های عمرانی به برنامه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی توجه می شود و کاری را که ما در این مناطق انجام می دهیم مشارکتی و با کمک مردم آن مناطق است و تلاش می کنیم که هر کاری که انجام می دهیم با همت مردم همان مناطق باشد چرا که می خواهیم در آینده مردم آن روستا در نگهداری آن پروژه توجه بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: انتظار ویژه ای که از دولت مردان داریم این است که اگر ظرفیت دولتی ها هم در کنار این تلاش قرار بگیرد می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند و باید دانست که پروژه های ما پیمانکاری نیست و نیروهای ما به صورت جهادی کار انجام می دهند که اگر نیروهای دولتی به کمک ما بیاید مطمئناً می شود این پروژه ها را افزایش داد.

خرمدل ادامه داد: تلاش می کنیم در سال 98 تعداد روستاها و مناطق را افزایش دهیم که این نیازمند حمایت مسوولان و مردم است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌ غربی در سفر یک‌روزه خود به بوکان در دیدار با حافظان امنیت در این شهرستان ضمن تبریک سال جدید و قبولی طاعات و عبادات برای آنان سالی پر از نیکو و شادکامی آرزو کرد.

سردار محمدحسین رجبی، همچنین در این سفر با امام جمعه، فرماندار و فرمانده انتظامی شهرستان دیدار و از تلاش‌های آنان در راستای حل مشکلات مردم قدردانی کرد.

سردار رجبی افزود: همه مدیران و مسئولان بایستی در راستای تحقق شعار سال به صورت جهادی گام بردارند.

وی همچنین با اهالی منطقه نیز به صحبت پرداخت و از نزدیک در جریان خدمات‌دهی و وضعیت امنیت منطقه قرار گرفت و بر اولویت تلاش برای رضایت مردم تأکید کرد.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی تصریح کرد: در سال جدید تلاش برای به ثمررساندن پروژه‌های عمرانی و حل مشکلات مردم باید در اولویت همه مدیران قرار گیرد و به صورت شبانه‌روزی در این راستا پای کار باشند.

سردار رجبی، در ادامه از پایگاه‌های سپاه در تعدادی از روستا‌های شهرستان بازدید و با نیرو‌های بسیجی در این پایگاه‌ها و اهالی روستاها دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تأکید بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال
  • دیدار فرمانده سپاه بوکان با امام جمعه