Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا باقری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود: با ایثار خانواده مرحوم علی محمدی ۳۱ ساله ساکن گناوه، کلیه‌ها و کبد این بیمار مرگ مغزی به بیماران نیازمند هدیه داده شد.

وی افزود: این بیمار به دنبال تصادف با موتورسیکلت و ضربه شدید به سر دچار مرگ مغزی شده بود که با تائید تیم واحد فراهم آوری اعضای پیوندی، بامداد امروز جراحی برداشت عضو در بیمارستان شهید گنجی برازجان انجام و اعضا برای پیوند به بیمارستان ابن سینای شیراز فرستاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: این مورد، دومین اهدا عضو در استان بوشهر از ابتدای امسال تا کنون است و مورد اول هم در ماه مبارک رمضان رخ داد.

پارسال هشت مورد اهدا عضو در استان بوشهر به ثبت رسید.

یک بیمار مرگ مغزی می‌تواند جان یک تا هشت بیمار را نجات دهد و پس آغاز مرگ مغزی خانواده بیمار ۱۴ روز فرصت دارند تا موهبت ایثار و اهدای عضو را نصیب عزیز خود کنند.

انتهای پیام/ک

اهدا عضو بیمار مرگ مغزی در بیمارستان برازجان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اهدا عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این جشنواره که هشت تیم و بیش از ۱۰۰ نفر دانش آموز، مربی و داور شرکت کرده بودند، تیم‌های شهرستان دشتی و جم به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و تیم‌های شهرستان‌های گناوه و کنگان رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

ثنا شیخیانی و کیاناغلامیان هر ۲ نفر از شهرستان دشتی به ترتیب صاحب عناوین بهترین دروازه بان و خانم گل جشنواره شدند. همچنین با انتخاب کمیته فنی، دلسا دهدشتی از شهرستان گناوه به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد.

این مسابقات از طرف هیأت ورزش دانش‌آموزی و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان برگزار شده بود.

گفتنی است تیم فوتسال ابتدایی دختران استان در سال گذشته از بین ۲۵ استان کشور، مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

کد خبر 6086197

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید