Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ایسکانیوز، تشریح ماموریت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه، آشتی دانشگاه با جامعه، ابلاغ دستورالعمل راه‌اندازی و توسعه مدارس تخصصی و آکادمی‌های ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی، تقدیر از اقدامات نگاهداری در معاونت تحقیقات فناوری و نوآوری، هر بیمار مرگ مغزی می‌تواند جان 6 نفر را نجات دهد از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه فرهیختگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازنگری نحوه برگزاری آزمون‌های کشوری دانشجویان پزشکی،‌ اعلام اسامی داوطلبان دارای حد نصاب کنکور دکتری به زودی، مخالفت مجلس با دو فوریت طرح تعویق کنکور سراسری به مدت دو ماه از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه آفرینش است.

انتهای پیام/

31 / 31 آفرینش فرهیختگان روزنامه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آفرینش فرهیختگان روزنامه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به مدت پنج روز برگزار شد. در این دوره ۱۹ نفر از استان‌های غرب کشور حضور پیدا کردند و یکی از نکات مهم آن حضور رسول شاکر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و AFC به‌عنوان مدرس بود.

این دوره در دو بخش تئوری و عملی با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان از طرف فدراسیون مربوطه گواهی حضور صادر شد.

در مراسم اختتامیه از طرف هیئت فوتبال از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکاران، معرفی و پرورش قهرمانان ملی در رشته مختلف ورزشی و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌آموزی مربیگری و مجوز امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی در همه سطوح با اهدای لوحی سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • عناوین روزنامه‌های اصفهان در روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد