Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@19:48:52 GMT

بيوگرافي مرتضي پورعلي گنجي

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۷۶۹۲

بيوگرافي مرتضي پورعلي گنجي

خبرگزاري آريا -

مرتضي پورعلي گنجي فوتباليست ايراني
مرتضي پورعلي گنجي متولد 30 فروردين 1371 در بابل به دنيا آمد وي بازيکن تيم ملي فوتبال ايران است . او فوتبال را در مسابقات شهر بابل آغاز کرد و بعد به باشگاه فوتبال پيکان بابل پيوست .
تولد: 30 فروردين 1371
زادگاه: بابل، ايران
زمينه فعاليت: فوتباليست
پست: مدافع مياني
قد: 1٫84 متر
مليت: ايراني

مرتضي پورعلي گنجي فوتباليست ايراني
بازيهاي ملي مرتضي پورعلي گنجي
او پس از بازي در رده هاي سني ايران پيش از جام ملت هاي آسيا 2015 در اردو هاي امادگي، براي اولين بار توسط کارلوس کي‌روش به تيم ملي بزرگسالان ايران دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضي اولين بازي ملي خود را در برابر عراق انجام داد . درخشش در اين بازي موجب شد تا کي‌روش در همه ي بازي هاي اين تورنمنت به او بازي دهد .
و نخستين بازي ملي‌اش را در بازي دوستانه پيش از تورنمنت، در برابر عراق انجام داد. درخشش در اين بازي موجب شد تا کي‌روش در همه بازي‌هاي اين تورنمنت به او بازي دهد. در پايان مرحله گروهي جام ملت‌هاي آسيا 2015، او در فهرست تيم منتخب مرحله گروهي اين مسابقات از سوي کميته برگزاري مسابقات جا گرفت.

مرتضي پورعلي گنجي
باشگاه خارجي
بعد از جام ملت هاي آسيا در استراليا باشگاه هاي مختلف خارجي به دنبال او بودند . و در نهايت او به پيشنهاد باشگاه تيان جين چين پاسخ مثبت داد و به مدت يک فصل به اين تيم چيني پيوست . پورعلي گنجي در سال 2016 با قراردادي رسمي مدت 1 سال به السد قطر پيوست و به مدت دو سال در اين تيم بازي کرد .
سپس در سال 2018 بعد از جام جهاني روسيه با پيشنهاد هاي زيادي روبرو شد و او اوپن بلژيک را انتخاب کرد و با قراردادي دو ساله به اين تيم پيوست که البته زياد هم طول نکشيد ، بعد از يک نيم فصل مرتضي دوباره به قطر بازگشت و به باشگاه العربي قطر پيوست .
پورعلي‌گنجي در تاريخ 16 اوت 2018 با عقد قراردادي دو ساله به تيم اوپن بلژيک پيوست.

عکس هاي مرتضي پورعلي گنجي
افتخارات مرتضي پورعلي گنجي
السد
جام وليعهد قطر (1): 2017
جام امير قطر (1): 2017
جام شيخ جاسم قطر (1): 2017
ازدواج
مرتضي پورعلي گنجي مي گويد هنوز به ازدواج فکر نمي کند.

مرتضي پورعلي گنجي و خانواده اش

مرتضي پورعلي گنجي و مادرش
گردآوري: بخش ورزشي بيتوته

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان گلستان، در این نشست رمضانعلی تربتی نژاد و علی اکبر بصیرنیا، طی سخنانی از زحمات مرتضی مرتضوی رئیس سابق این هیات ورزشی تقدیر و با اهدای لوح یادبودی از ایشان قدردانی کردند. 
همچنین با حکم علی اکبر بصیرنیا، مرتضی مرتضوی به عنوان مشاور هیات کشتی استان گلستان منصوب شد. این نشست روز سوم اردیبهشت در محل خانه کشتی گرگان برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • ۳ اردیبهشت بزرگداشت شیخ بهایی + بیوگرافی و آثار
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی