Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ۱۲ ماهه سال ۱۳۹۷، ۱۹۳۳ نفر جهت دریافت مجوز سقط درمانی (جسمانی) به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده، که از این تعداد مراجعه کننده، ۱۱۷۱مورد مجوز سقط درمانی را از این اداره کل دریافت کرده اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، در سال گذشته، ۱۹۳۳ نفر جهت دریافت مجوز سقط درمانی (جسمانی) به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۶ که تعداد درخواست برای صدور مجوز سقط درمانی ۲۱۲۲ مورد اعلام شده بود ۹ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط ضروری برای صدور مجوز سقط درمانی به دو گروه تقسیم می‌شود شرایط مربوط به ناهنجاری های جنینی و شرایط مربوط به وجود یک بیماری جدی در مادر که در مورد مشکلات و ناهنجاری های جنینی، تشخیص قطعی ناهنجاری با آزمایش ژنتیک معتبر و یا سونوگرافی معتبر، ناهنجاری یا ناهنجاری‌ها موجب حرج مادر شود، رضایت آگاهانه و کتبی مادر، سن بارداری کمتر از ۱۹هفته بر اساس سونوگرافی سریال معتبر و اینکه حرج مادر توسط ۳ متخصص مربوطه تشخیص و به تایید پزشکی قانونی برسد می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پزشكي قانوني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای یکی از چالش‌های مهم باشگاه‌های ایرانی است. حال باشگاه هوادار با انتشار یک گزارش از عملکرد خود در این زمینه، از تلاش برای دریافت مجوز حرفه‌ای در پنجمین سال حیات خود خبر داد.

باشگاه هوادار از یک سال و شش ماه پیش با تشکیل کارگروهی روند حرفه‌ای سازی خود را آغاز کرده است. این باشگاه ابتدا و برای نخستین مرتبه پروانه فعالیت ورزشی سه ساله خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرد و بعد از آن به تیم‌داری در رده‌های نوجوانان، جوانان و امید روی آورد. همچنین باشگاه هوادار به زودی مدارس فوتبال خود را در تهران راه اندازی خواهد کرد.

همچنین در جهت کسب مجوزهای حرفه‌ای، این باشگاه با هتل‌های مختلف و مجموعه ورزشی آزادی و دستگردی برای برگزاری تمرین و بازی‌ها قرارداد بسته است. از سوی دیگر هواداری ها یکی از ارزان‌ترین باشگاه‌های ایران هستند و باتوجه به انضباط مالی و نداشتن بدهی، کار راحت‌تری برای دریافت مجوز دارند.

همچنین کارگاه های آموزشی مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تمامی رده های سنی مجموعه در مقاطع زمانی گوناگون برگزار شده است و این باشگاه تصاویر این کلاس‌ها را منتشر کرد.

به نظر می‌رسد با تمامی این موارد، هوادار مشکلی بابت دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای خود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مراجعه ۵۵۵ بیمار حادثه ترومایی به مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان استان فارس
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • بیش از ۸۳ هزار مراجعه به مراکز درمانی همدان در نوروز امسال
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • مسمومیت ۵۰۰ نفر با گاز مونوکسیدکربن در ۱۲ روز
  • مسمومیت بیش از ۵۰۰ نفر با گاز مونوکسیدکربن در ۱۲ روز
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای