Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از معاونین دادگستری از شعب دادسرا و دادگاه شهرستان زرند بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت و با قضات و کارمندان دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، موحد در بازدید ۵ ساعته از بخش‌های مختلف دادگستری زرند از جمله، قسمت بایگانی پرونده‌ها و شعبات دادسرا و دادگاه ، موجودی پرونده‌ها، نحوه استفاده از سیستم سمپ و همچنین میزان استفاده از ابلاغ الکترونیک را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورای قضائی استان کرمان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: مراقبت از حقوق شهروندی در فرایند قضائی محافظت از نظام قضائی اسلامی است.

وی سرکشی از حوزه‌های قضائی را از رویکرد‌های مهم نظارتی دستگاه قضایی دانست و افزود: با انجام این دیدار‌ها، نوعی نظارت و رسیدگی به امور مراجعان صورت می‌گیرد و مسئولان قضایی از نزدیک در جریان امور قضایی و مسائل قضات رسیدگی‌کننده به پرونده‌ها و مشکلات مردم مراجعه‌کننده به دادسرا‌ها و دادگاه‌ها قرار خواهند گرفت.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان هدف از این بازدید‌ها را ایجاد انگیزه بیشتر بین کارکنان دادگستری دانست و گفت: این بازدید‌ها باعث می‌شود تا کارکنان بدانند که زحمات و تلاش‌های آنان در تمامی نقاط استان کرمان دیده می‌شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در این دیدارها تا حدودی مسائل و مشکلات و آنچه را در محاکم و دادگاه‌ها می‌گذرد، از نزدیک ملاحظه و برنامه‌ریزی مناسبی برای بهبود آن انجام خواهد پذیرفت.

همچنین در این سفر احمد آبیار، مدیرکل بازرسی استان کرمان به همراه علی شفیعی، رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان کرمان از بخش‌های مختلف زندان شهرستان زرند بازدید و از نزدیک با تعدادی از زندانیان گفتگو کردند و در جریان مسائل آنان قرار گرفتند و برای رفع برخی از مشکلات، دستور‌های قضائی لازم صادر نمودند.

در پایان این بازدید مدیر زندان زرند، گزارشی از آخرین وضعیت زندان و نیاز‌های آن بیان کرد.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری کرمان دادگستری استان کرمان حفظ حقوق شهروندان زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجازه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب می‌کنیم

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با توجه به وجود منابع طبیعی و شرایط خاص جغرافیایی استان، با جدیت و قاطعیت، اجازه هرگونه سوء استفاده از مواهب خدادادی استان مازندران را از متخلفین سلب خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران در جلسه شورای معاونین دادگستری استان گفت: در کنار سند تحول قضایی، مشکلات و موارد مبتلا به مازندران نیز به تفیک هر شهرستان شناسایی شده و مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه با اشاره به وجود منابع طبیعی و شرایط خاص جغرافیایی استان، ادامه داد: با جدیت و قاطعیت، اجازه هرگونه سوءاستفاده از مواهب خدادادی استان مازندران را از متخلفین سلب خواهیم کرد.

وی بر اجرای دقیق و کامل سند تحول قضایی در استان تاکید کرد و گفت: همه باید بسیج شوند تا برنامه ابلاغی به استان مازندران به بهترین شکل ممکن و در زمان مقرر اجرایی و عملیاتی شود.

پوریانی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت بحث پیشگیری از وقوع جرم نیز تاکید کرد و افزود: اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری باید اثرات بازدارنده در جامعه داشته باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین بحث پسماند و فاضلاب را از مهمترین مشکلات مبتلابه استان مازندران برشمرد و خاطرنشان کرد: این موارد و دیگر مشکلات موجود در استان باید با برنامه ریزی دقیق و همت دستگاه‌های متولی و البته حمایت دستگاه قضایی به بهترین شکل ممکن مدیریت و مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود
  • اجازه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب می‌کنیم