Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@06:23:12 GMT

رئیس باند سارقان مسلح خوزستان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۷۷۵۶

رئیس باند سارقان مسلح خوزستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سرکرده باند سارقان مسلح احشام و خودرو با 17همدستش در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر شد. سرقت مسلحانه

سردار حیدر عباس زاده بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه احشام و خودرو در شهرستان های شمال خوزستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران پلیس آگاهی خوزستان با انجام اقدامات تخصصی و ویژه موفق شدند سرکرده اصلی باند سارقان مسلح حرفه ای احشام و خودرو را که پس از انجام آخرین سرقت متواری شده بود، در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر کنند.
سردار عباس زاده اضافه کرد: متهم در تحقیقات ماموران پلیس آگاهی خوزستان به ارتکاب 12 فقره سرقت مسلحانه احشام و خودرو با کمک 17 نفر از همدستانش در شهرستان های شمال خوزستان اعتراف کرد.

پلیس آگاهی


وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با تحقیقات تخصصی 17 همدست سارق مسلح را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سرکرده باند سارقان به اتهام 2 فقره قتل در شهرستان های شوش و دزفول در تعقیب بود؛ تحقیقات در خصوص کشف سایر سرقت های این باند توسط پلیس آگاهی خوزستان در حال پیگیری است.

خوزستان

** 16 توزیع کننده مواد مخدر در اهواز دستگیر شدند
فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری 16 توزیع کننده مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محسن دالوند افزود:در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم ‌خیز با هدف پاکسازی آن مناطق از لوث وجود مجرمان و معتادان متجاهر توسط عوامل انتظامی این فرماندهی به مرحله اجرا درآمد.
وی گفت: ماموران پلیس در اجرای این طرح پاکسازی 16 خرده فروش مواد مخدر و 21 معتاد متجاهر که دارای سابقه انجام اعمال مجرمانه از قبیل توزیع و استعمال مواد مخدر، کیف قاپی و موبایل قاپی داشتند را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز ادامه داد: در این رابطه ماموران پلیس مقدار 500 گرم ماده مخدر صنعتی و 170 گرم تریاک کشف کردند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سلطانی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو در سطح شهر تبریز با عنایت به اهمیت و حساسیت ایجاد شده به دلیل احساس ناامنی و بروز نارضایتی در بین شهروندان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به گستردگی حجم سرقت‌های به وقوع پیوسته در تبریز تیمی ویژه متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: با اشرافیت اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و بهره گیری از بانک اطلاعاتی سارقان حرفه‌ای سابقه دار شناسایی و طی عملیات‌های هدفمند پلیسی دستگیر و جهت انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سلطانی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به ۳۳ فقره سرقت خودرو، محتویات و قطعات خودرو به ارزش ۵۰ میلیار ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع ۱۱ نفر دستگیر و جهت انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند گفت:به منظور پیشگیری از این گونه جرایم به شهروندان توصیه می شود اماکن و وسایل خود را به تجهیزات بازدارنده و ایمنی یا نگهبان ثابت و دوربین‌های کنترل کننده مجهز کنند و درحفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند.

دیگر خبرها

  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • دستگیری سارقان مسلح محصولات باغی در اصفهان
  • انهدام باند ۴ نفره سرقت مسلحانه در اصفهان
  • سارقان دام در کاشمر دستگیر شدند