Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:40:23 GMT

اخبار کوتاه گلستان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۷۷۶۹

اخبار کوتاه گلستان

گرگان - ایرنا - بهره مندی 1500 کشاورز خسارت‎دیده از سیل کمک بلاعوض، اجرای حدود 500 برنامه در استان به مناسبت سوم خرداد ماه و مرمت 40 بنای تاریخی استان از جمله اخبار کوتاه روز سه شنبه گلستان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: یک‎ هزار و 500 پرونده کشاورزان خسارت ‎دیده از سیل در مرحله دوم کارگروه استانی از کمک بلاعوض سیل فروردین 97 بهره‎مند می‎شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد حمیدی اظهار داشت: این پرونده ها برای 5 هزار و 229 هکتار اراضی خسارت‎دیده از سیل است که 239 میلیارد و 359 میلیون ریال دچار خسارت شدند.
**
همزمان با شب ولادت کریمه اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) محفل نورانی کاروان قرآنی سفیران نور با حضور امیرحسین رحمتی نفر اول مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزان جهان با در مسجد جامع روستای دنگلان کردکوی برگزار شد.
**
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلستان: نیروی انتظامی این استان پارسال 380 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط کرد .
**
محمدخانی رییس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با اعتبار 51 میلیارد ریالی و اجرای آسفالت های نوین حفاظتی، به عمر رویه آسفالت راههای استان اضافه می شود.
**
سمیه عرب خبرنگار نشریات مکتوب گلستان که حدود یک هفته قبل به علت سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، شامگاه دوشنبه دار فانی را وداع گفت.
**
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت :برای نخستین بار در استان امسال اعتکاف رمضانیه در برخی مساجد گلستان برگزار می شود.
**
فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: به مناسبت سوم خرداد ماه حدود 500 برنامه در حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت، مساجد، کانون‌های فرهنگی در قالب 32 عنوان برگزار می‌شود.
**
تئاتر فیزیکال 'گِل' به کارگرانی یاسر خاسب در تالار فخرالدین اسعد گرگانی بر روی صحنه رفت.
**
کریمی مدیرکل میراث ‌فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: پارسال 40 بنا و محوطه تاریخی استان با اعتبار 16 میلیارد ریال مرمت و ساماندهی شد.
**
هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان از دستگیری جاعل سابقه دار در گرگان خبر داد. این فرد برای کلاهبرداران ، اسناد و اوراق هویتی، جعل می کرد که توسط حفاظت و اطلاعات دادگستری استان دستگیر شد .
**
زمانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از خرید و دپوی بیش از هزار تن انواع میله گرد برای واحد‌های احداثی مناطق سیل زده استان خبر داد .
7333/3091

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اخبار كوتاه اجتماعي گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این نشست که اختصاص به بازنویسی حکایات گلستان سعدی دارد از نوجوانان درخواست می‌شود تا داستانی از گلستان سعدی را با استفاده از قوه تخیل خود بازنویسی کنند.

همچنین در این برنامه، مفاخر شعر و ادب پارسی معرفی شده و به مناسبت بزرگداشت روز سعدی بحث و گفتگوی آزاد با موضوع داستان نویسی خلاق برگزار می‌شود.

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰:۳۰ در کتابخانه فرهنگسرای نهج‌البلاغه برای عموم نوجوانان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد