Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@07:59:57 GMT

ازدواج با جهیزیه سرقتی برای همسر دوم!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۷۸۴۹

مرد ۴۰ ساله‌ای که به اتهام دستبرد به منزل همسایه اش توسط نیروی انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز دستگیر شده بود بخشی از زندگی خود را برای ماموران کلانتری بازگو کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، وی گفت: چندین ماه قبل فردی یکی از واحد‌های آپارتمانی را که در آن زندگی می‌کردم خریداری کرد. او مردی بازنشسته بود که در شهر دیگری سکونت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم که خودم را به عنوان همسایه به خریدار واحد آپارتمانی نزدیک کرده بودم در میان سخنانش متوجه شدم که او قرار نیست در این منزل زندگی کند و قصد داشت چند ماهی را که برای استراحت و تفریح به مشهد می‌آید در منزل خودش باشد.

به همین دلیل روزی که «قاسم» (مرد بازنشسته) اسباب و اثاثیه کامل یک منزل را مقابل واحد آپارتمانی تخلیه کرد من هم بلافاصله برای کمک به اسباب کشی نزد او رفتم و لوازمش را به داخل منزلش حمل کردم. قاسم که از این رفتار من به شدت خوشحال شده بود اعتماد بیشتری به من پیدا کرد و با من گرم گرفت در همین اثنا من که نقشه زشتی را در سرم می‌پروراندم کلید‌های منزلش را پیدا کردم و نزد خودم نگه داشتم.

از سوی دیگر و از مدتی قبل با زن جوانی آشنا شده بودم که به تازگی از شوهرش طلاق گرفته بود. این آشنایی به جایی رسید که تصمیم به ازدواج مخفیانه با او گرفتم چرا که اگر همسر و فرزندانم از ازدواج دوباره من مطلع می‌شدند آبرو و حیثیتم به باد می‌رفت. از طرفی هم «مهشید» چیزی نداشت و من باید لوازمی را برای او تهیه می‌کردم تا به عنوان جهیزیه به خانه اش ببرد.

اگرچه در مالخری لوازم سرقتی تبحر داشتم و حتی به همین جرم هم دستگیر شده بودم، اما نمی‌توانستم همه لوازم یک زندگی را یک جا تهیه کنم! این گونه بود که نقشه خودم را به مرحله اجرا درآوردم تا آبرویم را حفظ کنم. با کلیدی که در دست داشتم به راحتی وارد واحد آپارتمانی همسایه شدم چرا که می‌دانستم او برای مدت طولانی به شهر محل سکونت خودش رفته است. یک کامیون اجاره کردم و به بهانه اسباب کشی همه لوازم منزل همسایه را بار زدم و به مشهد انتقال دادم. مهشید با دیدن همه لوازم یک زندگی بسیار خوشحال شد و آن‌ها را با کمک من و دوستانش داخل منزل اجاره‌ای به عنوان جهیزیه چید. این درحالی بود که من به منزل خودم بازگشتم و هیچ گاه فکر نمی‌کردم روزی پلیس سراغم بیاید، ولی از شانس بد من همسایه بازنشسته این بار زودتر از موعد به آپارتمانش بازگشت و با دیدن منزل خالی از لوازم به پلیس پناه برد. نیرو‌های انتظامی طرقبه شاندیز هم پس از بازدید از محل سرقت و در یک بررسی چند ساعته، به سراغ من آمدند و مرا به آگاهی انتقال دادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شاندیز سرقت جهیزیه لوازم منزل جان بولتون بغداد عشایر عراق پرونده یاسین رامین مهلا مومن زاده جواد نکونام مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد

به گزارش تابناک، ازدواج زنی با قد 177.8 سانتیمتر با مردی با قد 91.44 سانتیمتر باعث ورود آنها به کتاب رکوردهای جهانی گینس شد.

جسیکا و لاری در ایالات متحده زندگی می‌کنند و از دوره ابتدایی همدیگر را می‌شناختند. آنها در سن نوجوانی با هم دوست بودند و بعد از آن هم ازدواج کردند، حاصل این ازدواج چهار فرزند است که بزرگ‌ترین آنها در حال حاضر 16 ساله است و الویا نام دارد، داکس 15، ویکتوریا 12 و فیلکس هم یک ساله است.

جسیکا در این رابطه می‌گوید: من از این ازدواج احساس خوشبختی می‌کنم و ما برای زندگی مشترک تا آخر عمر برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد 

منبع: خبرفوری

دیگر خبرها

  • باخت زندگی تاوان یک اعتماد
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی