Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طراحی ماشین‌های الکترونیکی بیان کرد: این کار موضوع جدیدی است که جهاد دانشگاهی در آن فعال شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی ادامه داد: مجموعه جهاد دانشگاهی به طور عام اعلام آمادگی کرده است که می‌تواند در این حوزه جدید و طراحی ماشین‌های الکترونیکی وارد عمل شود و به دستگاه‌های مختلف کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به صنعت حمل و نقل ریلی کشور گفت: صنعت حمل نقل ریلی شهری و بین شهری جهانی درحال توسعه است و ایران هم می‌خواهد پا به پای دیگر کشورها در این حوزه قدم بردارد.

فناوری هایتکی که مزیت کشور است

طیبی تصریح کرد: ماشین‌های الکترونیکی در دسته  فناوری‌های هایتک قرار می‌گیرند و ساخت آنها برای کشور مزیتی بزرگ به حساب می‌آید؛  طراحی و ساخت این ماشین‌ها مزیتی بزرگ است.

رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه می‌توانیم نیاز کشور در بخش ماشین‌های الکترونیکی را برطرف کنیم گفت: جهاد دانشگاهی توانایی طراحی و تولید این فناوری هایتک را دارد و می‌تواند نیاز صنعت به ماشین‌های الکترونیکی شهری و بین شهری را به راحتی برطرف سازد.

وی یادآوری کرد: هریک از صنایع بزرگ خودروسازی می‌توانند با جهاد دانشگاهی در راستای تولید ماشین‌های الکترونیکی وارد عمل شوند و ما از تمام صاحبان صنایع سفارش می‌گیریم و دفتر طراحی خود را در محل آنها مستقر می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم شوقی عصر سه شنبه در نشست استاندار گیلان با مدیریت شهری رشت اظهار کرد: رشت به کارگاه عمران و آبادانی تبدیل شده است.

شهردار رشت با اشاره به اجرای پروژه‌های مهم در این شهر اضافه کرد: ۵۰ درصد خدمات شهری رشت به صورت الکترونیکی ارائه و انقلابی در این بخش صورت گرفته است.

شوقی با اشاره به تعطیلی کارخانه آسفالت و عدم شرایط جوی مناسب بیان کرد: برخی مشکلات سبب شده تا در حوزه آسفالت کمی دچار ضعف باشیم که در روزهای آتی عقب ماندگی در این بخش جبران می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ممیزی املاک افزود: مدیریت شهری رشت در بخش ممیزی املاک قدم‌های مثبت و مؤثری برداشته است.

شهردار رشت با بیان اینکه کارهای فرهنگی خوبی در این شهر انجام می‌شود، گفت: شهرداری رشت در اجرای برنامه فرهنگی و اعتقادی پیشگام است.

کد خبر 6086862

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد صفحه‌کلید/ طراحی رایج صفحه‌کلید به منظور گیر نکردن دکمه‌هایش است!
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد