Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:04:16 GMT

حزب‌الله: آمریکا و اسرائیل مسئول تنش در منطقه هستند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۷۹۱۱

حزب‌الله: آمریکا و اسرائیل مسئول تنش در منطقه هستند

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار با دیپلمات ارشد سازمان ملل متحد تأکید کرد، آمریکا و رژیم صهیونیستی هر دو مسئول تنش و بحران در منطقه خاورمیانه هستند که از زبان تهدید و جنگ استفاده می‌کنند. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ بین الملل آسیای غربی آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، «شیخ نعیم قاسم» معاون‌ دبیرکل حزب‌الله لبنان در حضور «سید عمار الموسوی» مسؤول روابط بین‌الملل حزب،‌ از «یان کوبیس» نماینده شخصی دبیرکل سازمان ملل در لبنان استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفین در این دیدار به بررسی تحولات داخلی لبنان و منطقه پرداختند.

شیخ قاسم در این دیدار، آمریکا و اسرائیل را مسئول وضعیت پرتنش منطقه خواند و اظهار داشت، زبانی که این جبهه به کار می‌برد زبان تهدید و جنگ است و از این روست که اوضاع منطقه به سمت درگیری پیش می‌رود.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان طرح «آمریکایی – صهیونیستی» برای نابودی مساله فلسطین، موسوم به «معامله قرن» را محکوم و تاکید کرد ملت فلسطین و تمام مومنان درباره مساله مقدس‌شان هرگز ساکت نخواهند ماند و برای مقابله با این توطئه با تمام قدرت خواهند ایستاد.

بحرین میزبان اولین نشست مربوط به معامله قرن خواهد بودواشنگتن از بخش اول "معامله قرن" رونمایی کرد

وی همچنین درباره مسائل داخلی لبنان عنوان کرد، حزب‌الله با تمام گروه‌های لبنانی به منظور تحقق ثبات سیاسی، توازن مالی و بهبود اقتصادی همکاری می‌کند.

شیخ قاسم تاکید کرد،‌ قدرت حزب‌الله و آمادگی آن تنها برای حمایت از لبنان، تمامیت ارضی و ثروت‌های کشور است و همگان شاهد نقش حزب‌الله لبنان در آزادسازی اراضی لبنان از دست اشغالگر صهیونیست از یک طرف و از دست تروریست‌های تکفیری از طرف دیگر هستند و این هدف در چارچوب وحدت ارتش، ملت و مقاومت تحقق یافت.

انتهای پیام/

R1016196/P/S8,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط حزب‌ الله لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله لبنان حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند

نانسی پلوسی رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل یک مانع برای راه حل دو دولتی است و باید استعفا کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پلوسی در گفتگو با شبکه RTE در جریان سفر به ایرلند بیان کرد: ما حق اسرائیل برای دفاع از خود را به رسمیت می‌شناسیم. ما سیاست و روش نتانیاهو را نمی‌پذیریم. چه چیزی بدتر از آنچه وی در پاسخ انجام داد، می‌توانست اتفاق بیافتد؟

درحالیکه شمار منتقدان سیاست‌های دولت رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو در میان مقام‌های آمریکایی به مرور افزایش پیدا می‌کند، پلوسی تاکید کرد: وی باید استعفا کند. وی در نهایت مسئول است.

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه افزود که نتانیاهو برای سال‌ها یک مانع برای صلح در منطقه خاورمیانه بوده است.

هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله
  • حمله پهپادی سنگین حزب الله به بندر حیفا اسرائیل+ فیلم/افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ تن
  • چهره منطقه پس از«طوفان الاقصی»و پاسخ تنبیهی ایران دگرگون خواهد شد