Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@00:23:31 GMT

۴۰ میلیارد ریال وام اشتغال پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۷۹۴۲

۴۰ میلیارد ریال وام اشتغال پرداخت شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حمید رضا کشاورزیان رئیس کمیته امداد شهرستان دامغان گفت: سال ۹۷ از بین ۲۰۴ درخواست در زمینه تسهیلات اشتغال روستایی به ۴۲ مورد تسهیلات با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال پرداخت شد.

کشاورزیان تصریح کرد: بازپرداخت تسهیلات اشتغال روستایی با کارمزد ۶ درصد و ۶۰ ماهه است که در زمینه‌های کشاورزی، پرورش ماهی و قارچ، زنبورداری، پرورش مرغ خانگی و نجاری به متقاضیان تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اعطای تسهیلات در زمینه تبصره ۱۶ بانکی اشاره کرد و گفت: در این زمینه، از بین ۱۵۰ درخواست به ۱۰۱ نفر به ارزش ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.

کشاورزیان اضافه کرد: دامداری، کشاورزی، خرید خودرو و مغازه داری از جمله حوزه‌های اعطای وام از طریق تبصره ۱۶ بانکی کمیته امداد با سود چهار درصد است.

وی اظهار داشت: سال گذشته در زمینه خرید تراکتور، ایجاد گلخانه، کارگاه خیاطی، آرایشگری و دامداری، با معرفی کمیته امداد از طریق طرح هم افزایی بانک مهر، از ۱۲ درخواست، تعداد ۶ وام به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به صورت چهار درصد به متقاضیان پرداخت شد.

کشاورزیان به ارائه تسهیلات امداد از طریق صندوق اشتغال به افراد تحت پوشش اشاره کرد و افزود: تمام درخواست کنندگان این طرح، به تعداد ۴۱ نفر در سال گذشته پنج میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی و صنعت با سود ۲ درصد دریافت کردند.

وی خاطر نشان کرد: مهمترین اولویت پرداخت تسهیلات، رسیدگی به درخواست مددجویان کمیته امداد و کمک به اجرایی شدن طرح‌های اشتغال زا در شهر‌ها و روستا‌ها است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دامغان به بازپرداخت ۶۰ ماهه تسهیلات اشاره کرد و گفت: در زمینه ارائه تسهیلات به متقاضیان طی سال گذشته، برای حدود ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

انتهای پیام / گ 

پرداخت تسهیلات اشتغال در دامغان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، مجید الهی راد به خبرگزاری صدا و سیما گفت: علاوه بر پخت غذا در آشپزخانه‌های مهدوی تا کنون ۷۰ هزار افطاری ساده و ۳ هزار بسته غذایی هم در قالب رزمایش‌های مواسات و همدلی بین نیازمندان توزیع شده است.
وی افزود: برای این خدمات ارائه شده در مجموع بیش از یازده میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.
به گفته الهی راد خیران می‌توانند در اطعام مهدوی با شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۳-۰۶۱۰ و کد آسان پرداخت *۸۸۷۷*۰۵۸# مشارکت کنند.
۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی هستند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور هم در حاشیه بازدید از آشپزخانه اطعام مهدوی زندان بجنورد گفت: هدف از ایجاد این آشپزخانه‌ها تامین غذای گرم برای نیازمندان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جعفر صباغیان در بازدید از کارگاه اشتغال و اقدامات فرهنگی مسجد مسلم بن عقیل (ع) شهرستان شیروان هم گفت: ۱۷ برنامه درراستای توانمندسازی مددجویان در نهاد کمیته امداد و ۱۲۰ خدمت در زمینه‌های مختلف حمایتی، درمانی، فرهنگی، اشتغال و ... برای ولی نعمتان انقلاب انجام می‌گیرد.
صباغیان با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمند سازی افراد باعث حفظ عزت و کرامت انسانی آنان می‌شود، افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال و ارائه آموزش‌های مختلف به کارآفرینان تا رسیدن به خودکفایی از جمله اقدامات این نهاد در راستای ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • صدور آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • همکاری 350 هزار خیّر با کمیته امداد درآذربایجان‌غربی
  • فعالیت بیست‌وچهارساعته کمیته پشتیبانی ستاد تسهیلات سفر شهرداری اصفهان
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال