Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@11:19:14 GMT

آیا نعمتی و سیدجلال به بازی سپاهان می رسند؟

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۸۰۶۶

دو بازیکن کلیدی تیم پرسپولیس از لیست این تیم خارج شدند و مقابل السد بازی نکردند تا حضورشان در نیمه نهایی جام حذفی در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سیامک نعمتی بازیکن تیم پرسپولیس که روز گذشته در آخرین تمرین این تیم برای بازی با السد قطر حضور داشت ظهر امروز از اردو خارج شد و به خانه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نعمتی به دلیل دل درد و با هماهنگی برانکو از اردو خارج شد و به منزل رفت تا به استراحت بپردازد.

علیپور هم در انتهای مسابقه در میکسدزون ، درباره مصدومیت سیدجلال حسینی قبل از شروع این مسابقه گفت: بازی‌ها فشرده بود. چند سال است که فشار روی تیم است و همه خسته بودند. مشکل سیدجلال جدی نیست و به بازی نیمه نهایی می‌رسد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نعمتی سید جلال پرسپولیس مصدومیت سپاهان جان بولتون بغداد عشایر عراق پرونده یاسین رامین مهلا مومن زاده جواد نکونام مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!

به گزارش "ورزش سه" تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس عصر پنجشنبه در حالی مقابل هم قرار خواهند گرفت که دیدار رفت این دو تیم در تهران با نتیجه 2-2 مساوی شد.
بازی رفت دو تیم یازده آبان ماه سال گذشته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که با نتیجه 2-2 به پایان رسید. گل‌های پرسپولیس را گولسیانی از روی نقطه پنالتی و محمد عمری به ثمر رساندند و برای صنعت علی یوسف عراقی و دانیال اسماعیلی‌فر (گل به‌خودی) گل زدند.
در این بازی صنعت نفت در نیمه نخست با اخراج حسین سنگرگیر ده نفره شد اما در کمال شگفتی در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده به گل دوم رسید و بازی را مساوی کرد.

هر دو تیم نسبت به آن بازی که بیش از پنج ماه و نیم از آن گذشته تغییرات زیادی داشته‌اند. در آن مسابقه یحیی گل‌محمدی و عبدالله ویسی سرمربیان دو تیم بودند اما حالا اوسمار و فراز کمالوند روی نیمکت رودرروی هم قرار می‌گیرند.

در عین حال نکته جالب اینجاست که از ترکیب اصلی آن روز پرسپولیس شش بازیکن در ارنج بازی برگشت حاضر نخواهند بود چرا که یا از پرسپولیس جدا شده‌اند یا نیمکت‌نشین خواهند بود.
علیرضا بیرانوند که مصدوم است، میلاد سرلک، محمد عمری و نبیل باهویی که از جمع سرخ‌ها جدا شده‌اند و سعید صادقی و علی نعمتی که در نیم فصل دوم نیمکت‌نشین شده‌اند در بازی برگشت در ترکیب ابتدایی سرخ‌ها حضور نخواهند داشت.
از بین نفرات نیمکت‌نشین آن روز پرسپولیس هم شهاب زاهدی که به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت حالا در جمع سرخ‌ها حضور نخواهد داشت و حدت حنانوف همچنان مصدوم است.
در نقطه مقابل صنعت نفت آبادان که در ازای هشت بازیکن جدیدی که در زمستان جذب کرد تنها دو بازیکن را از دست داد. یکی احمد شریعت‌زاده که در بازی رفت با پرسپولیس بازیکن اصلی بود و دیگری فهد طالب عراقی که در آن مسابقه روی نیمکت نشست و به بازی نرفت.

دیگر خبرها

  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • حمایت اسطوره آلمانی از کیمیش: خیلی مهمی!
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • امروز ژوزه مورایس از سپاهان برکنار می‌شود؟
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین