Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تقی آبایی هزاوه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همچنین حدود ۹۰ طرح اشتغال زای روستایی نیز در بخش خدمات در استان مرکزی تسهیلات دریافت کرده اند که مجموع تسهیلات اعطایی به طرح‌های اشتغالزایی حوزه صنعت، کشاورزی و خدمات استان تاکنون، حدود یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: عمده تسهیلات پرداخت شده به طرح‌های اشتغال زای روستایی در استان مرکزی مربوطه به بخش کشاورزی است و از میان یک هزار و ۱۸۶ طرحی که تسهیلات دریافت کرده اند، بیش از ۹۰۰ طرح مرتبط با این بخش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبایی بیان کرد: از مجموع تسهیلات پرداخت شده اشتغال روستایی در استان مرکزی، ۳۶۹ فقره وام مربوط به متقاضیانی است که تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد، بهزیستی و… بوده اند که در این حوزه نیز بیشتر تسهیلات پرداخت شده مربوط به طرح‌های کشاورزی بوده است. سال گذشته نیز در حوزه اشتغال این اقشار، یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خاطر نشان کرد: حدود ۷۰۰ مورد از این تسهیلات برای راه اندازی مشاغل جدید پرداخت شده و حدود ۶۰۰ فقره نیز به منظور توسعه و تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی روستایی اختصاص یافته است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود تصریح کرد: همچنین سال گذشته به منظور حمایت از کسب و کارهای خُرد و خانگی در استان مرکزی، پرداخت بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال تسهیلات مدنظر بود که از این میزان، پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال محقق شد.

کد خبر 4622326

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون اقدامات و فعالیت‌های مهمی در حوزه مسکن روستایی در استان ایلام رخ داده که منجر به مهاجرت معکوس در بسیاری از روستا‌های این استان شده است.

وی گفت: در این مدت (۲ سال گذشته) ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.

محبی خاطرنشان کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام