Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه عشایر کشور نمونه کامل از یک الگو در اتکا به توان داخلی هستند، گفت: ‌ باید برای مقابله با جنگ اقتصادی امروز از آنان الگو گرفت. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی شامگاه گذشته در دیدار با جمعی از اعضای بسیج عشایری استان با اشاره به شجاعت بی‌مثال عشایر غیور کشور و استان سمنان اظهار داشت: عشایر کشور همیشه و در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی ایران و به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگ داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط کوچ عشایر استان تهران به سمت منطقه لار تسهیل می‌شود500 خانوار عشایری نهبندان از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوندچهارمحال وبختیاری| عشایر برای مقابله با جنگ اقتصادی آمادگی کامل دارند

وی با اذعان به اینکه این نیروهای شجاع کشورمان در جنگ خوب درخشیدند افزود: عشایر باید در سایر عرصه‌ها و به‌ویژه عرصه‌های فرهنگی نیز حضور بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه نیروهای بسیج همیشه خدوم مردم هستند افزود: نیروهای بسیجی در هر قشری همیشه آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

آیت‌الله شاهچراغی از بسیج عشایر استان سمنان خواست تا بیش‌ازپیش در خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی امروز جامعه گفت: عشایر کشور نمونه کامل از یک الگو در اتکا به توان داخلی هستند و باید برای مقابله با جنگ اقتصادی امروز از آنان الگو گرفت.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و اسرائیل توان مقابله با ایران را ندارند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و اسرائیل توان مقابله کردن ندارند بنابراین از عوامل نفوذی استفاده می‌کنند تا ما را بسنجد، درحالی که نیروهای مسلح ما بسیار هوشیار و هوشمندانه عمل می‌کنند.

سردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل توان مقابله کردن ندارند بنابراین از عوامل نفوذی که قطعاً پیدا خواهند شد استفاده می‌کنند تا ما را بسنجد، درحالی که نیروهای مسلح ما به لطف خدا بسیار هوشیار و هوشمندانه عمل می‌کنند و در هر مقطع از زمان چه نیمه شب و چه هر موقع دیگر، کوچک‌ترین پرنده یا مورد مشکوکی را در آسمان رؤیت کنند، به موقع اقدام می‌کنند.

وی افزود: پدافندها و موشک‌های ضدهوایی و برای موقعیت‌هایی است که هر جنبده‌ای در آسمان دیده شد، به موقع با آن مقابله و نابودش کنند تا به کسی آسیب نرسد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آن‌ها می‌خواهند از راه جنگ و عملیات روانی وانمود کنند که موفق بودند، درحالی که اگر بخواهند که آسیبی به کوچک‌ترین قسمت کشور ما وارد شود، قطعاً و یقیناً آنچنان ضربه مهلکی به آن‌ها وارد خواهد شد که از کرده خود پشیمان شوند؛ حتی سخت‌تر اقدامی که ایران در روزهای گذشته انجام داد.

کد خبر 745994

دیگر خبرها

  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده
  • آمریکا و اسرائیل توان مقابله با ایران را ندارند
  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است/ مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی/ صدایی که بامداد امروز در تبریز شنیده شد به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بود/ پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد
  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده در کرمانشاه
  • سردار حاجی‌زاده: با توان حداقلی به مقابله با ظرفیت حداکثری اسرائیل رفتیم
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل است/ در صورت خرابکاری هسته‌ای به سرعت مقابله به‌مثل می‌کنیم