Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@01:28:40 GMT

اگر ایران آماده مذاکره نیست، تماس نگیرد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۸۰۸۷

اگر ایران آماده مذاکره نیست، تماس نگیرد

به گزارش پارسینه، رئیس جمهوری آمریکا همچون روزهای گذشته به جمهوری اسلامی ایران هشدار داد که هرگونه اقدام این کشور علیه منافع آمریکا می‌تواند با واکنش شدید ایالات متحده روبرو شود.  دونالد ترامپ دوشنبه عصر ۳۰ اردیبهشت پیش از ترک کاخ سفید به مقصد پنسیلوانیا، به چند سئوال خبرنگاران پاسخ داد.

رئیس جمهوری آمریکا درباره جمهوری اسلامی ایران گفت: «رفتار ایران با آمریکا خصمانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر جمهوری اسلامی علیه منافع ما اقدام کند، به شدت مقابله می‌کنیم.» او گفت: «زمانی که آن‌ها آماده باشند» او با ایران گفتگو خواهد کرد اما فعلا هیچ گفتگویی در جریان نیست. به نوشته رویترز این واکنش پس از موضع‌گیری مقام‌های تهران است که خواستار احترام به جای تهدید شده بودند.

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه حمله یکسویه به تهران گفت: «درباره ایران باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد اما آن‌ها خیلی خصمانه رفتار کرده‌اند. آن‌ها واقعا حامی شماره یک تروریسم بوده اند.»  ترامپ افزود: «من فکر می‌کنم اگر ایران دست به کاری بزند، اشتباه خیلی بزرگی خواهد بود. اگر آن‌ها کاری کنند، با نیرویی عظیم مواجه می‌شوند اما ما هیچ نشانه‌ای مبنی بر این که آن‌ها چنین کاری خواهند کرد، نداریم.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترامپ مناقشه آمریکا و ایران برجام خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

وی افزود: فکر و دانش مهندسان ایرانی امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد. انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای به عنوان رهبر این انقلاب و شهدای همچون سردار سلیمانی به ملت ما آموختند که ما می‌توانیم. دشمن به ما القا می‌کرد که ما نمی‌توانیم، اما ما توانستیم، خواست و اراده ملیت ایران تحقق پیدا کرد و دشمن ناکام ماند.

رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور و وزرای محترم کشور دوست سریلانکا، جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت کشور شما کمک کند و تجربه ۴۵ ساله از استقلال و خودکفایی خود را به اشتراک بگذارد. آقای رئیس جمهور و همه مسئولان سریلانکایی، ما آمادگی داریم در طرح‌ها و پروژه‌های سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی خود در پیشرفت شما کمک کنیم.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • آماده گسترش روابط با ایران و اصفهان هستیم
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید