Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی فر صبح سه شنبه در جلسه کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان افزود: فاز دوم پروژه تقاطع غیر همسطح «غدیر» بعد از انتخاب پیمانکار آغاز به کار کرده و هم اکنون تجهیز کارگاه آن نیز شروع شده است.

رحیمی فر با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح «غدیر» ترافیک ورودی شهر را کاهش می‌دهد، یادآور شد: قطعه دوم تقاطع در ۵ فاز اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون فنی عمران شورای شهر همدان اضافه کرد: فاز دوم این تقاطع دارای یک خط اصلی است که مسیر تهران را به غرب کشور متصل و خط دوم آنکه به صورت فرعی بوده نیز میدان عاشورا را به فرهنگیان وصل می‌کند.

رحیمی‌فر با تاکید بر اینکه فاز دوم پروژه تقاطع غیر همسطح «غدیر» باید بر اساس فاز بندی در مدت زمان معینی اجرا شود، یادآور شد: باید فاز نخست این پروژه تا قبل از پایان دوره پنجم شورای شهر همدان به اتمام می‌رسد.

وی تاکید کرد: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا در زمان اجرای پروژه مشکلی برای تردد مردم ایجاد نشود.

کد خبر 4622333

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر همدان احداث تقاطع غیرهمسطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، محسن محرری ظهر چهارشنبه در نشست خبری بیان کرد: تصمیم برای تکمیل مونوریل قم نهایی شد و این پروژه به زودی مراحل اجرایی خود را دنبال می کند.

وی بیان کرد: در جلسه اخیر که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد مقرر شد تا پروژه قم تکمیل شود و اراده دولت بر اجرایی شدن این پروژه است.

رییس شورای شهر اسلامی قم ابراز کرد: طرح مونوریل قم تا پردیسان ادامه می یابد و با اجرایی شدن این پروژه خط دوم متروی قم کنار گذاشته خواهد شد.

وی بیان کرد: مدیریت شهری در این راستا همکاری های لازم را با دولت خواهد داشت اما مباحث کارشناسی در زمینه چگونگی عبور از کنار حرم مطهر و همچنین طول پروژه دنبال می‌شود.

محرری تاکید کرد: مونوریل قم در مسیر فعلی توجیه فنی نخواهد داشت و در صورتی این پروژه توجیه پذیر خواهد بود که تا پردیسان ادامه یابد.

وی تصریح کرد: عملیات تکمیل پروژه مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به قم آغاز خواهد می شود.

محرری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سالهای اخیر عملکرد شورا بر اساس برنامه و منطبق با بودجه مصوب بوده و رشد منطقی تعرفه ها و عدم فشار بر مردم در دستور کار بوده است.

وی افزود: یکی از اولویت های شورای اسلامی شهر قم تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده که برخی از پروژه های عمرانی به خصوص در هسته مرکزی شهر قم تکمیل شده است.

رییس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه توسعه و توازن منطقه ای از برنامه های شورا است بیان کرد: تلاش شده تا توزیع درآمدها در مناطق مختلف شهر قم بر اساس نیازهای هر منطقه صورت گیرد.

وی با اشاره به آماری از شورای اسلامی شهر قم گفت: از ابتدای دوره ششم تاکنون ۱۲۴ جلسه علنی برگزار شده که در این مدت تعداد ۸۲۰ مورد لایحه و ۷۸ مورد طرح تدوین شده است.

محرری افزود: ارتباط با رسانه ها و شهروندان از رویکردهای شورای اسلامی دوره ششم شهر قم بوده و طی این مدت ملاقات های مردمی، حضور در مساجد و محافل مختلف و ارتباط با رسانه ها به صورت مستمر وجود داشته است.

کد خبر 6087920

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان