Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@15:05:35 GMT

حملات موشکی متجاوزان سعودی به مناطق مسکونی در «صعده»

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۸۱۵۶

سلسله اقدامات جنایتکارانه رژیم سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، متجاوزان سعودی بار دیگر علیه غیر نظامیان یمنی مرتکب جنایت شدند.

منابع یمنی اعلام کردند که مناطق مسکونی در «صعده» یمن هدف حملات موشکی گسترده توسط متجاوزان قرار گرفته است.

این درحالی است که روز گذشته نیز مناطق مسکونی در الحدیده توسط سعودی‌ها بمباران شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یمن یمن حملات موشکی متجاوزان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از خسارات و تلفات سنگین به اسرائیل در حملات ایران/ اصابت موشک به تاسیسات هسته ای دیمونا

بین الملل تابناک: با گذشت چند روز از حملات موشکی و پهپادی مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل، علی رغم اینکه مقامات صهیونیستی و غربی تلاش گسترده ای برای ناموفق جلوه دادن عملیات وعده صادق انجام داده اند، با این حال، گزارش های منتشر شده از سوی رسانه های اسرائیلی حکایت از تلفات سنگین صهیونیست ها دارد.

روزنامه اسرائیلی با تکیه بر تصاویر ماهواره‌ای، صحت سخنان سخنگوی ارتش این رژیم را که مدعی شده بود ۹۹ درصد پرتابه‌های ایران در عملیات وعده صادق دفع شده را زیر سوال برد.

روزنامه‌های صهیونیستی معاریو و هاآرتص امروز پنجشنبه اطلاعات جدیدی را درباره موشک‌ها و پهپادهای ایران که شنبه شب گذشته به سمت پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد، منتشر کردند.

به گزارش الجزیره، تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده در دو روزنامه عبری معاریو و هاآرتص با ادعای منابع رسمی صهیونیستی درباره آسیب جزئی حملات موشکی و پهپادی ایران و منهدم کردن اغلب این موشک‌ها و پهپادها در تضاد است.

روزنامه معاریو به نقل از یک پژوهشگر نظامی صهیونیست گزارش داد که پدافند هوایی ارتش اسرائیل بر خلاف ادعاهای دانیل هاگاری سخنگوی این ارتش که مدعی رهگیری و انهدام ۹۹ درصد حملات ایران است، تنها حدود ۸۴ درصد این حملات ایران را دفع کرده است.

این روزنامه افزود که تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که حداقل یکی از ساختمان‌های رآکتور هسته‌ای دیمونا در نقب بر اثار حملات ایران آسیب دیده و دو نفر در مجاورت آن مجروح شده‌اند.

در ادامه گزارش معاریو آمده است که کلیپ‌های ویدئویی نشان می‌دهد که چهار نفر در پایگاه هوایی نواتیم در نتیجه اصابت مستقیم موشک‌ها و نه به علت اصابت ترکش موشک‌های پدافند هوایی زخمی شده‌اند.

این روزنامه صهیونیستی با استناد به تحلیل ویدئوهای منتشر شده درباره حملات موشکی و پهپادی ایران اعلام کرد که دست‌کم پنج نفر در پایگاه هوایی رامون در منطقه اشغالی النقب در این حملات زخمی شده‌اند.

روزنامه عبری هاآرتص نیز تصاویری منتشر کرد که خسارات ناشی از حمله موشکی ایران را به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد.

بر اساس این تصاویر ماهواره‌ای که ساعاتی پس از حمله ایران گرفته شده است، آسیب به باند فرود در قسمت جنوبی پایگاه نواتیم در نزدیکی یک اسکادران هواپیمای C-130 قابل مشاهده است.

دیگر خبرها

  • حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم اسرائیل به رفح
  • حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده در حمایت از فلسطین
  • جزئیات جدید از خسارات و تلفات سنگین به اسرائیل در حملات ایران/ اصابت موشک به تاسیسات هسته ای دیمونا
  • ادعای روزنامه اسرائیلی: ۸۴ درصد حملات ایران دفع شد نه ۹۹ %
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی
  • پایگاه استراتژیک «میرون» زیر حملات موشکی حزب‌الله +فیلم