Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@01:47:00 GMT

آخرین تحولات بازار طلای سرخ

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۸۱۷۰

میری گفت: هم اکنون حداقل قیمت هر کیلو طلای سرخ ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار و حداکثر ۱۳ تا ۱۴ میلیون تومان است. ناطقان: غلامرضا میری نایب رئیس شورای ملی زعفران درباره آخرین تحولات بازار طلای سرخ اظهار کرد: هم اکنون حداقل قیمت هر کیلو طلای سرخ ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار و حداکثر ۱۳ تا ۱۴ میلیون تومان است.

وی افزود: با توجه به عدم ثبات نرخ ارز و نرخ کالا‌ها نمی‌توان پیش بینی دقیقی را راجع به بازار زعفران داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میری از افزایش قیمت زعفران در بازار خبر داد و گفت: کاهش عرضه، افزایش قیمت تمامی کالا‌ها و امتناع فروشندگان از توزیع محصول موجب شده است تا نرخ طلای سرخ با نوساناتی نسبت به هفته‌های گذشته در بازار روبرو شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه مصرف زعفران در بازار داخلی کاهش پیدا کرده است، اظهار کرد: این در حالی است که صادرات طبق روال عادی در حال انجام است.

وی درباره آخرین وضعیت صادرات زعفران گفت: براساس آمار ۱۲ ماهه گمرک در سال ۹۷، صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد رشد داشته است و در خصوص صادرات امسال، گمرک آماری ارائه نکرده است که بتوانیم نسبت به مدت مشابه سال قبل آن را مقایسه کنیم.

میری نسبت به قاچاق زعفران از مرز‌های کشور هشدار داد و افزود: با توجه به بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر بازگشت ارز حاصل از صادرات به سامانه نیما و مشکلات صادرکنندگان در این زمینه، برخی افراد با سو استفاده از این موقعیت زعفران را به صورت قاچاق از کشور خارج می‌کنند که این امر بر کاهش عرضه محصول در بازار داخل دامن زده است.

عضو شورای ملی زعفران ادامه داد: با توجه به اظهارات بانک مرکزی و سایر مسئولان بین ۴ تا ۶ هزار صادرکننده جدید وارد بازار شدند و مقادیر قابل توجهی کالا صادر می‌کنند، در حالیکه هیچ ارزی وارد کشور نکردند. از این رو به نظر می‌رسد که تجدید نظری باید دربخشنامه بانک مرکزی صورت گیرد به طوریکه صادرکنندگان ارز حاصل از صادرات را در اختیار واردکنندگان قرار دهند.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به مشکلات پیش روی صادرکنندگان باید تمهیدات جدی اندیشیده شود، در غیر این صورت صادرکنندگان واقعی از امر صادرات خارج خواهند شد که در نهایت این امربه سبب ارزآوری بالا و حجم کم محصول بر قاچاق دامن می‌زند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: تحولات ، بازار ، مرغ

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تحولات بازار مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات روز گذشته (۴ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به معاملات امروز (۵ اردیبهشت) با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر در کانال ۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۹ هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۴۴ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازار‌های جهانی امروز ۲ هزار و ۳۱۸ دلار رسید.

منبع: مهر

tags # قیمت سکه ، قیمت طلا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • صادرات طلای سرخ به ۴۰۰ تن می‌رسد
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • قیمت زعفران نجومی شد
  • چالش تولید زعفران در سرزمین طلای سرخ
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!
  • صادرات زعفران به ۲۰۰ تن رسید
  • رقابت نابرابر صادرکنندگان با قاچاقچیان زعفران