Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:14:46 GMT

ارتباط با رسانه ها در ارزیابی عملکرد مدیران لحاظ می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۸۲۲۷

ارتباط با رسانه ها در ارزیابی عملکرد مدیران لحاظ می شود

گناوه-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: بنا به تاکید و دستور استاندار بوشهر در ارزیابی عملکرد مدیران و مسئولان اجرایی این استان در کنار دیگر شاخصه ها ارتباط آنان با رسانه ها به عنوان یک شاخص مهم مدنظر قرار می گیرد.

به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه افزود: فرمانداران شهرستان های استان در ارزبابی عملکرد مسئولان گزینه ارتباط با رسانه ها را مدنظر قرار دهند و به استانداری اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: مدیران دستگاه های اجرایی، امیدآفرینی را در جامعه مدنظر خود قرار دهند که یکی از ابزارهای آن ایجاد نشاط اجتماعی است.
وی با بیان اینکه نشاط و شادابی جامعه مانع از آسیب های اجتماعی می شود، گفت: برنامه های نشاط اجتماعی با تقویت و قوت بیشتری امسال در استان ادامه می یابد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: مدیران باید قدر فرصتی را که به آنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی اعطا شده بدانند و در خدمت رسانی به مردم که همه هستی خودرا فدای انقلاب کردند مجدانه بکوشند زیرا عمر خدمت روز به روز در حال کم شدن است.
وی بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در سالی که به نام رونق تولید توسط رهبر معظم انقلاب نام گذاری شده باید در تولید خدمات بهتر و شایسته به مردم بیش از پیش بکوشند و بر رفتار اداری و زیرمجموعه های خود نظارت دقیق و مستمری داشته باشند.
وی با بیان اینکه توجه به معیشت ساحل نشینان استان از اولویت ها به شمار می آید، گفت: براساس مصوبه اتخاذ شده در استانداری با خودروهای های شوتی در جاده ها منوط و مشروط بر تخطی نکردن از سرعت مطمئنه و نداشتن کالای ممنوعه قاچاق برخورد نخواهد شد.
خورشیدی، بر اتحاد و انسجام همه گروه ها و جناح ها در برهه کنونی تاکید کرد و اظهارداشت: باتوجه به اینکه در برهه کنونی کشور با تحریم های ناجوانمردانه برخلاف اخلاق روابط بین المللی توسط آمریکا قرار گرفته با مقاومت مردم و تدبیر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری از این گردنه عبور خواهیم کرد.
فرماندار گناوه گفت: مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان همدل و متحد به عنوان بال دولت تدبیر و امید به مردم خدمات رسانی می کنند.
سیدعلی پاک نژاد افزود: توجه به عمران و آبادانی و مسایل اجتماعی و نشاط اجتماعی در این شهرستان در اولویت های کاری قرار دارد.
وی اظهارداشت: این شهرستان در اعطای تسهیلات اشتغالزایی در سال گذشته موفق عمل کرد و در این ارتباط 220 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.
امام جمعه گناوه با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: یکی از برجسته ترین ویژگی های این امام همام گره گشایی و بخشش به فقرا و نیازمندان بود که باید از این سیره تاسی کنیم.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: در این برهه که کشور با تحریم های ناجوانمردانه آمریکا مواجه شده دولت تدبیر و امید، مسئولان استان و شهرستان همه تلاش و همت خود را برای حل مشکلات مردم بکار بسته اند.
وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان مقاومت است که مردم بارها آن را به اثبات رسانده اند.
امام جمعه گناوه افزود: از دولت تدبیر وامید انتظار داریم که به معیشت مردم این منطقه که به دریا وابسته بیش از پیش نگاه و توجه ویژه ای داشته باشند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رسانه ارتباطات گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبیه رسانه‌های آلمانی: زیدان در لیست بایرن مونیخ حضور ندارد

زین الدین زیدان سرمربی جدید بایرن مونیخ نخواهد بود. 

طرفداری | مانند هفته‌های گذشته، خبرنگاران نزدیک به بایرن مونیخ احتمال همکاری این باشگا با زین الدین زیدان را رد کردند. 

ساعتی پیش موندو دپورتیوو مدعی شد زین الدین زیدان در یک قدمی هدایت بایرن مونیخ قرار گرفته و تنها جزییات نهایی این توافق باقی مانده است. این ادعا زمانی مطرح شد که یولیان ناگلزمان، گزینه اصلی باواریایی‌ها صبح امروز قراردادش را با تیم ملی آلمان تمدید کرد. با این حال، فلوریان پلتنبرگ از اسکای مانند هفته‌های گذشته شایعات همکاری بایرن مونیخ و زیدان را رد کرد. با وجود این که در آلیانتس آرنا همه از تصمیم ناگلزمان شوکه شده‌اند، در این لحظه نامی از زیدان در لیست جانشینان توماس توخل وجود ندارد. مدیران بایرن مونیخ نام‌های جدیدی را برای فصل آینده بررسی می‌کنند. 

توبی آلتشفل از بیلد نیز ادعای رسانه اسپانیایی را رد کرده است. گفتنی است از روبرتو دزربی و اونای امری به عنوان گزینه‌هایی یاد می‌شود که مدیران بایرن مونیخ وضعیت آن‌ها را بررسی کرده‌اند. نام رالف رانگنیک نیز به عنوان یک راه‌حل موقت مطرح شده اما گزینه انتقال سرمربی فعلی اتریش به صورت جدی دنبال نمی‌شود. 

ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • معتمدین و بزرگان حلقه ارتباط پلیس و مردم هستند
  • تکذیبیه رسانه‌های آلمانی: زیدان در لیست بایرن مونیخ حضور ندارد
  • آنچه که اسراییل را تا امروز سرپا نگه داشته گنبد رسانه‌ای‌اش است
  • رئیسی: مسئولان عملکرد خود را با اقتضای انقلابی زیستن،‌ اندیشیدن و عمل کردن ارزیابی کنند
  • توصیه مهم رئیسی به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • توصیه مهم رئیس جمهور به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد