Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کانون فرهنگی هنری حزب الله شهر بلداجی گفت: «نشست های تخصصی نماز، تعالی فرهنگ» به میزبانی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با همکاری ستاد اقامه در کانون فرهنگی هنری حزب الله بلداجی برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، لیلا صفیان بلداجی شب گذشته (۳۰ اردیبهشت) در «نشست های تخصصی نماز، تعالی فرهنگ» که در کانون فرهنگی هنری حزب الله بلداجی برگزار شد، گفت: این نشست با حضور یکصد نفر از خواهران شهر بلداجی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حزب الله حسینیه اعظم (امام خمینی (ره)) شهر بلداجی در ادامه افزود: توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز یکی از اهداف مهم برگزاری «نشست های تخصصی نماز، تعالی فرهنگ» در کانون های فرهنگی هنری است.

 

وی بابیان اینکه نماز راهی برای ارتباط باخدا است ابراز کرد: ارتباط با خدا راهی برای درمان بسیاری از دردها و گرفتاری های روزمره زندگی است.

 

صفیان بلداجی، یادآوری و حساس سازی اقشار اثر گزار جامعه در امر مقدس نماز، ورود به بدنه جامعه و شبکه سازی مردمی در دعوت خودش سایرین به نماز و شناسایی گروه های اثر گزار جامعه و استفاده از ظرفیت آنان در توسعه و ترویج معارف نماز به مخاطبان وابسته آنان را از اهداف برگزاری «نشست های تخصصی نماز، تعالی فرهنگ» در کانون فرهنگی هنری حزب الله بلداجی برشمرد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حزب الله حسینیه اعظم (امام خمینی (ره)) شهر بلداجی گفت: «نشست های تخصصی نماز، تعالی فرهنگ» در کانون فرهنگی هنری حزب الله بلداجی با سخنرانی حجت الاسلام محمد کریمی، مدیر ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

 

وی افزود: پاسخ به شبهات نماز، رویکرد تعالی فرهنگ از طریق نماز و شیوه های جذب کودکان، جوانان و نوجوانان به نماز به ویژه در نماز جماعت مساجد از موضوعات «نشست های تخصصی نماز، تعالی فرهنگ» در کانون فرهنگی هنری حزب الله حسینیه اعظم (امام خمینی (ره)) شهر بلداجی بود.

 

صفیان بلداجی گفت: «نشست های تخصصی نماز، تعالی فرهنگ» به میزبانی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با همکاری ستاد اقامه در کانون فرهنگی هنری حزب الله بلداجی برگزار شده است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان موزه ماه مبارک رمضان مسجد برنامه های ماه رمضان کانون های مساجد خبرگزاری شبستان اردبیل خراسان جنوبي سبک زندگی اسلامی ستاد اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، محسن رضایی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان افزود: نزدیک به ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی درآمده اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

او اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی مربوط به روستاهاست که نقش بسزایی در شکوفایی استعدادها و توان افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان غربی ویژه بانوان فعالیت می کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت های فرهنگی و هنری را نشان می دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت های این کانون ها در بستر مسجد شکل می گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود